کد خبر : 1815726 | 26 اسفند 1400 ساعت 14:00 | 17.7K بازدید | 1 دیدگاه

مسئولیت خطیر حسین خطیر!

از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و از هفته بیست و سوم، نساجی مازندران در مشهد به دیدار تیم شهر خودرو می‌رود.

به گزارش "ورزش‌سه" در بازی روز جمعه گذشته بین نساجی مازندران و سپاهان، علیرضا حقیقی، دروازه‌بان نساجی ‌خارج از محوطه جریمه توپ را با دست لمس کرد و به همین دلیل از زمین مسابقه توسط داور اخراج شد و حسین خطیر، سنگربان جوان نساجی جانشین او شد. به دلیل اخراج مستقیم علیرضا حقیقی در بازی گذشته، دروازه‌بان ذخیره نساجی، جایگزین او در ترکیب اصلی نساجی خواهد بود. در فصل گذشته هم خطیر در چهار بازی درون دروازه نساجی قرار گرفت که در بازی با گل گهر یکی از بهترین عملکردهای خود را به‌نمایش گذاشت و با وجود دریافت دو گل، هشت سیو داشت تا در بین بهترین دروازه‌بانان هفته قرار بگیرد.

1699171

در چهارمین سال حضور در باشگاه نساجی، حالا خطیر مسئولیت سنگینی بر عهده دارد. در رقابتی که شهر خودرو نیاز حیاتی به سه امتیاز این مسابقه دارد، پیش بینی می‌شود خطیر و یارانش، روز سختی را پشت سر خواهند گذاشت. به ویژه با توجه به پیروزی هفته گذشته رقیب مشهدی مقابل فجرسپاسی، دیگر تیم پایین جدولی.

با حضور علیرضا حقیقی و عملکرد قابل قبول در طول فصل، فرصت بازی به سنگربان جوان نساجی کمتر رسیده بود و حالا با این توفیق اجباری در بازی روز جمعه، حسین خطیر فرصت دارد تا خودش را به هواداران نساجی بیش از پیش اثبات کند و خیال آنها را برای سال‌های آینده از پست دروازه راحت کند. شاگردان ساکت الهامی روز جمعه و در شهر مشهد میهمان تیم شهر خودرو خواهند بود؛ دیداری که بیشتر از نساجی برای تیم خراسانی، حیاتی است.

1699172

دیدگاه‌ها