کد خبر : 1815750 | 26 اسفند 1400 ساعت 16:09 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

فجر امیدوار به کسب امتیاز در فولاد آره‌نا؛

معدنچی و 1 تغییر در ترکیب بازنده

زردپوشان فجرسپاسی شیراز در اهواز امروز به دنبال کسب امتیاز مقابل حریف سخت‌کوش خود هستند.

معدنچی و 1 تغییر در ترکیب بازنده

به گزارش "ورزش سه" از ساعت 17 در ورزشگاه فولاد آره‌نا اهواز، تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز بعد از شکست مقابل شهرخودرو خراسان برای خروج از وضعیت قرمز و افزایش امیدواری به بقا در لیگ برتر، باید مقابل فولاد خوزستان به میدان برود و شاگردان معدنچی امیدوار به کسب امتیاز در این مسابقه‌ی دشوار هستند.

مهرزاد معدنچی که در آخرین بازی سال 1400 سکاندار فجری‌هاست، احتمالاً آخرین تجربه‌ی سرمربیگری موقت خود را هم در این تیم می‌گذراند؛ او نسبت به دیدار با شهرخودرو، دو تغییر در ترکیب تیمش اعمال کرده و با خروج محمد کاظمی و دانیال کردستانی، سیروان قربانی و حمید نعمتی به ترکیب فجری‌ها اضافه شده‌اند.

البته مصدومیت یوسف وکیا در تمرینات پیش از شروع باعث تغییر در نظر مهرزاد معدنچی شد و محمد کاظمی در ترکیب اصلی جای گرفت تا در قیاس با دیدار شهرخودرو، تنها یک تغییر در ترکیب فجرسپاسی به چشم بیاید.

روی نیمکت بازیکنان باتجربه‌ای چون شهرام گودرزی و میلاد کمندانی حضور دارند که می‌توانند امروز به کمک شاگردان معدنچی در دیدار با فولاد بیایند.

ترکیب فجرسپاسی مقابل فولاد:

ایمان صادقی، رضا علیاری، عرفان معصومی، محمد کاظمی، سعید زارع، علی نبی‌زاده، فرزان دانا، حمید نعمتی، سیروان قربانی، احمدرضا زنده‌روح و حسین مهربان

دیدگاه‌ها