کد خبر : 1815759 | 26 اسفند 1400 ساعت 16:38 | 163K بازدید | 0 دیدگاه

حضور فیکس وریا و ارسلان؛

ترکیب استقلال با 2 سوپرایز بزرگ مقابل پرسپولیس

ترکیب اولیه استقلال برای شهرآورد پایتخت مشخص شد.

ترکیب استقلال با 2 سوپرایز بزرگ مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" برخلاف گمانه‌زنی‌های انجام شده در فضای مجازی در ساعات گذشته، ترکیب استقلال با تغییراتی غیرمنتظره برای شهرآورد پایتخت همراه بوده و فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با استفاده از سیستم 3 دفاعه و حضور فیکس وریا غفوری و ارسلان مطهری ترکیب اولیه تیمش را چینش کرده است.

در خط دروازه مطابق انتظار حسین حسینی است؛ محمد دانشگر با بازگشت از مصدومیت در کنار عارف غلامی و رافائل سیلوا مثلث خط دفاعی استقلال را شکل می‌دهند. وریا غفوری در سمت راست جانشین صالح حردانی شده و جعفر سلمانی وینگ‌بک چپ امروز آبی‌هاست.

در خط میانی روزبه چشمی در کنار مهدی مهدی‌پور به‌کار گرفته شده و حسین‌زاده و یامگا دو وینگر استقلالی‌ها در ترکیب ابتدایی دربی 98 هستند.

در نوک پیکان خط حمله سوپرایز بزرگی از سوی فرهاد مجیدی انجام شده و برخلاف گمانه‌زنی‌ها درباره‌‌ حضور رودی ژستد، سرمربی استقلال به ارسلان مطهری اعتماد کرده است تا این مهاجم جوان که سابقه‌‌ 3 بار گلزنی در دربی را دارد، از ابتدا در ترکیب آبی‌ها مقابل پرسپولیس به میدان برود.

ترکیب اولیه استقلال مقابل پرسپولیس:

حسین حسینی، عارف غلامی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، وریا غفوری (کاپیتان)، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و امیرارسلان مطهری

دیدگاه‌ها