کد خبر : 1815780 | 26 اسفند 1400 ساعت 18:10 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

الهامی: شهر خودرو معادلات را بهم زده است

ساکت الهامی، سرمربی تیم نساجی عقیده دارد که شهر خودرو با پیروزی در برابر فجر سپاسی در هفته قبل، معادلات جدول را بهم زده و بازی ها را تا هفته پایانی حساس کرده است.

الهامی: شهر خودرو معادلات را بهم زده است

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم نساجی در کنفرانس خبری پیش از بازی با شهر خودرو خطاب به خبرنگاران گفت: خوشحالم از اینکه بار دیگر در مشهد هستم. بازی با شهر خودرو برای من یادآور خاطرات خوب گذشته است. حالا شرایط به گونه ای است که باید در برابر تیمی قرار بگیرم که خاطرات خوبی از آن دارم. شهر خودرو با نمایشی که در برابر فجر سپاسی داشت و هم چنین پیروزی در برابر این تیم معادلات را بهم زده است و بازی ها را تا هفته پایانی حساس کرده است. این تیم یک تیم خوب و جوان است که اگر از ابتدای فصل این گونه بازی می کرد اکنون شرایط بهتری در جدول رده بندی داشت و جزو گزینه های سقوط نبود. به جز بازی فردا در دیگر بازی ها برای تیم شهر خودرو آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم این تیم در جدول بازی ها باقی بماند تا دیگر تیم ها هر فصل یک بار برای زیارت بارگاه امام هشتم به مشهد بیایند.

او ادامه داد: ما یک تیم خوب هستیم. به خوبی می دانیم برای دست یابی به سه امتیاز مسابقه باید چگونه بازی کنیم. قطعا تلاش خواهیم کرد دست پر میدان را ترک کنیم. هر چند به خوبی می دانیم تیم حریف هم با توجه به شرایط جدول برای کسب امتیاز بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها