کد خبر : 1815788 | 26 اسفند 1400 ساعت 18:36 | 3.4K بازدید | 1 دیدگاه

پاس گل در دربی؛ تکمیل ماموریت رامین

مدافع راست پرسپولیس در بازگشت به این تیم با پاس گل خود در دربی توانسته تیمش را در آستانه بردی بزرگ قرار دهد.

پاس گل در دربی؛ تکمیل ماموریت رامین

به گزارش "ورزش سه"، وقتی سوت پایان بازی سوپرکاپ خورد و دست پرسپولیس از جام کوتاه ماند، اولین تصمیم انتحاری یحیی گل‌محمدی پایان همکاری با مهدی شیری بود و در ادامه مذاکره با رامین رضاییان.

رضاییان بعد از پنج فصل دوری از پرسپولیس با ادعای کمک به این تیم برای دستیابی به قهرمانی کار خود با پیراهن این تیم را دوباره استارت زد. او بعد از یک پاس گل در همان هفته دوم حضورش در این تیم، با روحیه دستیابی به یک اتفاق بزرگ برای دربی آماده شد.

رامین رضاییان در شرایطی که در دقایق ابتدایی با توجه به تغییرات شکل گرفته در خط دفاعی این تیم، با استرس بالا و حتی چند موقعیت برای حریف دنبال کرده بودند در نهایت همان اتفاقی که از وی انتظار می رفت را به نتیجه رساند. در شرایطی که عملکرد پرسپولیس به شکلی نبود که بتوان انتظار به دستیابی این تیم به گل را داشت یک ضربه ایستگاهی برای سرخ ها و رامین رضاییان که بدون رقیب پشت توپ قرار گرفته بود موقعیت طلایی را نصیب پرسپولیس کرد و علی نعمتی نیز این ارسال را به بهترین شکل ممکن تبدیل به گل اول این بازی کرد.

رضاییان که آخرین دربی خود را با یک برد شیرین 4 گله و گلزنی برابر مهدی رحمتی به پایان رسانده بود اکنون در شرایطی که سرخ ها شش امتیاز نسبت به حریف عقب افتاده اند امیدوار است با دستیابی به بردی ارزشمند در این بازی امید را همچنان در اردوگاه تیمش برای رقابت قهرمانی حفظ کند.

دیدگاه‌ها