کد خبر : 1815839 | 26 اسفند 1400 ساعت 22:55 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

این داوران را باید روی سرمان بگذاریم‌

عزیزیان: بهترین دربی چند سال اخیر را دیدیم

مربی دروازه‌بانان سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس به دروازه‌بان‌های دربی 98 نمره قبولی داد.

عزیزیان: بهترین دربی چند سال اخیر را دیدیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس امروز با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا شاگردان مجیدی اختلاف 6 امتیازی خود با رقیب را حفظ کنند. سعید عزیزیان که سابقه مربیگری در هر دو تیم را دارد در خصوص دربی 98 گفت: به نظرم بهترین دربی این چند سال اخیر را شاهد بودیم. هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند. پرسپولیس در نیمه اول محکم و درگیرانه بازی کرد و توانست به گل برسد.

او افزود: در نیمه دوم برعکس شاهد حملات استقلال بودیم که به دنبال جبران گل خورده بود. این تیم وقتی دید که روی زمین نمی‌تواند به گل برسد، با تصمیم فرهاد مجیدی بازیکنان سرزن خود را وارد زمین کرد. با این تعویض‌ها و بالا رفتن میانگین قدی مهاجمان استقلال نسبت به مدافعان پرسپولیس، این تیم توانست گل مساوی را بزند. استقلال برای محافظت از نتیجه مساوی بعد از گل زدن دوباره عقب کشید چرا که با این نتیجه فاصله 6 امتیازی‌اش با پرسپولیس حفظ می‌شد.

گلر اسبق تیم ملی در خصوص عملکرد حسینی و گوهری در بازی امروز گفت: سید‌حسین حسینی هم از لحاظ اخلاقی و هم فنی، همیشه خوب بوده است. در این بازی توپ زیادی روی دروازه‌ها نیامد و بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت. روی توپ‌هایی که به سمت دروازه آمد، سید‌حسین واکنش‌های خوبی داشت. گوهری هم به جز برخوردی که در نیمه اول با یامگا داشت؛ نسبت به بازی‌های قبلی‌اش بهتر عمل کرد.

عزیزیان با انتقاد از اعتراضات بی‌پایان بازیکنان به داور و حمایت از سیدعلی تاکید کرد: داوران ما مظلوم واقع شده‌اند. داور هر سوتی که می‌زد بازیکنان هر دو تیم اعتراض می‌کردند. این اعتراض‌ها تمرکز داور را بهم می‌ریزد و فشار زیادی روی او به‌وجود می‌آورد. در بازی‌های خارجی چنین اعتراضاتی را نمی‌بینید. بعد از سوت داور، بازیکن مطیع است و هیچ حرفی نمی‌زند. ما باید قدر داوران را بدانیم و آنها را روی سرمان بگذاریم. داوران انسان‌های شریفی هستند و فدراسیون و کمیته انضباطی باید یک فشاری روی بازیکنان اعمال کند که نتوانند چنین اعتراضاتی به داور انجام دهند. داور اخطارهای به موقعی داد و توانست صحنه‌های مهم را کنترل کند. من قضاوت او را ایده‌آل می‌دانم. نقدهایی به داوران هست؛ ولی قطعا اشتباهات سهوی هستند.

دیدگاه‌ها