کد خبر : 1815842 | 26 اسفند 1400 ساعت 23:13 | 27.8K بازدید | 5 دیدگاه

گالا ۱-۲ بارسا؛ صعود شیرین قبل از ال‌کلاسیکو

بارسلونا با پیروزی ۲-۱ مقابل گالاتاسرای به مرحله بعد لیگ اروپا صعود کرد.

گالا ۱-۲ بارسا؛ صعود شیرین قبل از ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژاوی که در دیدار رفت در خانه مقابل گالاتاسرای به تساوی بدون گل رضایت داده بودند، در دیدار امشب موفق شدند در خانه حریف به برتری ۲-۱ برسند و راهی مرحله بعد شوند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند تا اینکه در دقیقه 6 گالاتاسرای صاحب اولین موقعیت جدی بازی شد اما ابتدا جوردی آلبا ضربه گومیس را بلوکه کرد و سپس اریک گارسیا مقابل والی آکتورکوغلو ایستادگی کرد تا دروازه بارسا بسته بماند.
چهار دقیقه بعد همه چیز برای گلزنی بارسا فراهم بود که دی یونگ که با پاس در عمق بوسکتس، صاحب موقعیت شده بود، توپ را به بیرون زد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 28 این تیم میزبان بود که به گل رسید. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه بارسلونا بود که ارسال دیدنی سیکالدائو را مارکائو، کاپیتان گالا، با یک ضربه سر شیرجه‌ای تبدیل به گل کرد.

1699400

بعد از این گل حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 37 بارسلونا به گل تساوی رسید. پدری که با پاس فران تورس درون محوطه جریمه گالاتاسرای صاحب موقعیت شده بود، بعد از فریب دو مدافع حریف، با ضربه‌ای دقیق کار را تمام کرد.

1699401

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل دنبال شد اما در وقت‌های تلف شده، بارسا می‌توانست به گل دوم برسد اما ضربه سر اوبامیانگ با واکنش اینیاکی پنیا به تیر دروازه برخورد کرد و در نهایت نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید. 
نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید.  ابتدا این اینیاکی پنیا بود که ضربات بوسکتس و پدری را برگشت داد اما در نهایت اوبامیانگ روی پاس دی یونگ کار را تمام کرد.

1699402
در ادامه بازیکنان میزبان ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 60، فن آنهولت صاحب موقعیت شد و می توانست بار دیگر کار را به تساوی بکشد اما ضربه او از بالای دروازه تراشتگن به بیرون رفت.
بعد از این موقعیت بازی متعادل دنبال شد و حملات دو تیم به موقعیت خاصی منجر نمی شد و بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود. 
در دقایق پایانی بود که بارسلونا موفق شد یکی دو موقعیت خطرناک روی دروازه گالاتاسرای ایجاد کند و حتی یک بار ضربه فران تورس به تیر دروازه برخورد کرد؛ هرچند داور این موقعیت را آفساید اعلام کرد.
در نهایت بازی با همان نتیجه 2-1 به سود بارسلونا به پایان رسید و این تیم راهی مرحله بعد لیگ اروپا شد.
 

دیدگاه‌ها