کد خبر : 1815858 | 27 اسفند 1400 ساعت 09:26 | 11.9K بازدید | 3 دیدگاه

ژاوی: در آستانه ال‌کلاسیکو در شرایط خوبی هستیم

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، از شرایط تیمش پیش از رویارویی با رئال مادرید راضی است.

ژاوی: در آستانه ال‌کلاسیکو در شرایط خوبی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم لیگ اروپا در زمین گالاتاسرای به مصاف این تیم رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 پیروز شود. 
بازی رفت در ورزشگاه نوکمپ با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود و بارسا با این نتیجه موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا صعود کند و حالا باید در انتظار قرعه‌کشی باشد تا حریفش را در این مرحله بشناسد. 
این تیم روز یکشنبه در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل به مصاف رئال مادرید خواهد رفت تا ناکامی‌های اخیرش در برابر این رقیب قدیمی را جبران کند. 

 

1698748


ژاوی پس از بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت:«امروز بسیار مهم بود. این رقابت اروپایی است و ما می‌خواهیم تا جایی که می‌شود در آن پیش برویم. می‌توان گفت که ما در آستانه ال‌کلاسیکو در شرایط خوبی هستیم اما این موضوع هیچ معنای خاصی ندارد. من پیش از این بارها چنین چیزی را دیده‌ام. بازی بسیار دشواری خواهد بود.امروز بازی خوبی داشتیم اما دیدار روز یکشنبه داستان متفاوتی است.»
این مربی کاتالان درباره شرایط بازی برابر گالاتاسرای اظهار داشت:«من معتقد هستم که ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. ما با شخصیت بازی کردیم. به خوبی حمله کردیم و صبور بودیم و در ورزشگاهی که بازی در آن سخت بود توانستیم به بازی برگردیم. شایستگی این را داشتیم که گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.»
او با تمجید از عملکرد خوب پدری در این دیدار اضافه کرد:«پدری گلی تماشایی را به ثمر رساند. او توانایی انجام چنین کارهایی را دارد. این بازیکن تنها 19 سال دارد. گلی فوق العاده و درخشان بود که زیبایی و ظرافت را به صورت همزمان داشت. او توانست در این بازی سرنوشت‌ساز باشد. او اهمیت زیادی در بازی امروز داشت و نشان داد که می‌داند چطور بازی را کنترل کند.»

دیدگاه‌ها