کد خبر : 1815859 | 27 اسفند 1400 ساعت 09:50 | 36.7K بازدید | 5 دیدگاه

روش جدید اعتراض؛ خودت را به تیرک ببند (عکس)

به نظر می‌رسد تماشاگرانی که وارد زمین فوتبال می‌شوند، رویه جدیدی در پیش گرفته‌اند.

روش جدید اعتراض؛ خودت را به تیرک ببند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ورود افرادی که برای برهم زدن نظم بازی وارد زمین می‌شوند اتفاق جدیدی نیست، اما حالا این پدیده وارد فاز عجیبی شده است. 
بازی شب گذشته دو تیم نیوکاسل و اورتون به این دلیل که یکی از تماشاگران وارد زمین شده و خودش را به یکی از تیرک‌های دروازه در گودیسون پارک بست متوقف شد. 
بازی در دقایق ابتدایی نیمه دوم در جریان بود که یکی از هواداران توانست از روی سکوها وارد زمین شود و خودش را از ناحیه گردن به تیرک دروازه ببندد. 
به نظر می‌رسد که این اتفاق عجیب که باعث شگفتی بسیاری شد نوعی اعتراض باشد، چرا که این فرد پیراهنی نارنجی رنگ به تن داشت و کلمات «استفاده از نفت را متوقف کنید» روی آن به چشم می‌خورد. 
پس از تاخیری تقریبا هفت دقیقه‌ای در جریان این بازی، این هوادار در نهایت از تیرک دروازه جدا شد و نیروهای پلیس او را همراهی کردند تا از زمین خارج شود. 

 

1699427


او خودش را با استفاده از زیپی پلاستیکی به تیرک بسته بود. وقتی تلاش‌های اولیه برای باز کردنش ناکام ماند، نیروهای امنیتی مجبور به استفاده از قیچی‌های مخصوص شدند تا بتوانند این بند را از دور گردن او باز کنند. 
بازیکنان هر دو تیم با تعجب و شگفتی در حال تماشای این صحنه بودند و انتظار می‌کشیدند تا بتوانند هرچه سریع‌تر بازی را از سر بگیرند. 
یک حساب کاربری توییتری به نام «استفاده از نفت را متوقف کنید» مسئولیت این اتفاق را برعهده گرفته است. آنها با انتشار توییتی نوشتند:«امروز، یکی از هواداران ما در جریان بازی اورتون و نیوکاسل وارد زمین بازی شد تا توجه را به هدف این گروه جلب کند و این پیام را به دولت بدهد که باید استفاده از تمامی سوخت‌های فسیلی را متوقف کند.»
این در حالی است که دو روز قبل نیز یکی از تماشاگران وارد زمین بازی لیورپول و آرسنال شد و سعی داشت دستش را به تیرک دروازه ورزشگاه امارات ببندد.

 

1699429

 

1699430

 

1699431

 

1699432

دیدگاه‌ها