کد خبر : 1815861 | 27 اسفند 1400 ساعت 10:03 | 16.5K بازدید | 7 دیدگاه

پدری: مقایسه من با مسی دیوانگی است

پدری، ستاره جوان بارسلونا، معتقد است که نمی‌توان با یک گل او را با لیونل مسی مقایسه کرد.

پدری: مقایسه من با مسی دیوانگی است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم لیگ اروپا به مصاف گالاتاسرای رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 شکست داده و به مرحله بعدی صعود کند. 
پدری گل تساوی تیمش را در این بازی به ثمر رساند و حرکات انفرادی‌اش برای به ثمر رساندن این گل بسیار تماشایی بود، تا جایی که بسیاری او را با لیونل مسی  و حرکاتی که در زمین از خود به نمایش می‌گذاشت مقایسه کردند. 
این بازیکن چندان از این که با این ستاره آرژانتینی مقایسه شود استقبال نکرد و پس از پایان بازی در واکنش به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:«این که من را به خاطر یک گل با مسی مقایسه کنید دیوانگی است.»

 

1697718


پدری همچنین درباره شرایط بارسا در این رقابت‌ها به موی استار گفت:«ما باید بازی به بازی پیش برویم و ببینیم که در قرعه‌کشی با چه تیمی روبرو خواهیم شد اما من معتقد هستم که ما مدعی قهرمانی در لیگ اروپا هستیم. ما با تمام توان در این رقابت‌ها پیش می‌رویم.»
پی‌یر امریک اوبامیانگ نیز دیگر بازیکن موثر در بازی شب گذشته برای بارسلونا بود که موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر رسانده و نقش مهمی در صعود به مرحله یک چهارم نهایی داشته باشد. 
این بازیکن پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«من بسیار تلاش می‌کنم و فکر می‌کنم مهم‌ترین نکته این است که اینجا خوشحال هستم. وقتی شما خوشحال باشید، برای هر چیزی هیجان دارید، می‌توانید گل بزنید و به تیم کمک کنید.»

اوبامیانگ یکی از بازیکنان کلیدی تیم ژاوی در هفته‌های اخیر، با گلزنی‌های خود نقش مهمی را در روند موفقیت‌آمیز این تیم ایفا کرده است. شرایط خوب او در آستانه دیدار برابر رئال مادرید می‌تواند خبر بسیار خوبی برای هواداران بارسلونا باشد. 

دیدگاه‌ها