کد خبر : 1815867 | 27 اسفند 1400 ساعت 10:49 | 5.5K بازدید | 1 دیدگاه

دشان: بنزما شایستگی این درخشش را دارد

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، از شرایط کریم بنزما در ماه‌های اخیر بسیار راضی است.

دشان: بنزما شایستگی این درخشش را دارد

به گزارش "ورزش سه"، بنزما یکی از ستاره‌های رئال مادرید در هفته‌های اخیر بوده و نقش مهمی در صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ایفا کرده است. 
روند خوب این بازیکن در چند ماه اخیر می‌تواند نوید درخشش او در ترکیب تیم ملی فرانسه در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر باشد. 
دشان که از شرایط مهاجم تیمش بسیار راضی است در این باره گفت:«کارهایی که کریم حتی پیش از شروع بازی انجام می‌دهد نیز می‌تواند شرایط را تغییر دهد. او در یکی از بهترین دوران‌های فوتبالش است و این درخشش به خاطر تمامی کارهایی است که انجام می‌دهد. او شایستگی این درخشش را دارد چون از همه نظر پیشرفت کرده است.»

 

1697584


این مربی فرانسوی با اشاره به درخشش این تیم برابر پی اس جی اظهار داشت:«سن او بالاتر رفته اما در عین حال یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال شده است. بهترین بازیکنان می‌توانند در دیدارهای بزرگ سرنوشت‌ساز ظاهر شوند.»
او درباره شرایط امباپه نیز اضافه کرد:«کیلیان هم برابر رئال گلزنی کرد و این نکته بسیار بسیار خوبی است. او کمی نگران مصدومیتش بود اما این نباید موضوع جدی‌ای باشد، بلکه به خاطر شرایط سخت و فشرده برگزاری بازی‌ها است. من امیدوارم که همه چیز برای او خوب پیش برود، حتی اگر به این معنا باشد که در زمان حضور در اردوی تیم ملی مجبور باشد کمی محتاطانه تمرین کند.»
بنزما در جریان بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان موفق شد برابر پاری سن ژرمن هت تریک کند تا دو گلی که امباپه در بازی رفت و برگشت به رئال زد را بی‌اثر کرده و زمینه‌ساز پیروزی تیمش برابر این باشگاه فرانسوی شود.

دیدگاه‌ها