کد خبر : 1815871 | 27 اسفند 1400 ساعت 11:26 | 26.2K بازدید | 1 دیدگاه

خوشحالی بیش از حد کار دست لمپارد داد (عکس)

فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، ادعا کرد که در جریان خوشحالی پس از گل تیمش برابر نیوکاسل دستش را شکسته است.

خوشحالی بیش از حد کار دست لمپارد داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اورتون شب گذشته دیدار عقب افتاده خود از هفته بیستم برابر نیوکاسل را برگزار کرد و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
گل پیروزی‌بخش اورتون در این دیدار پر برخورد، در وقت‌های تلف شده و در دقیقه 99 به ثمر  رسید و همین باعث شد که فرانک لمپارد در کنار زمین از خود بی‌خود شده و از شدت خوشحالی به خودش صدمه بزند. 
لمپارد با نشان دادن شرایط دستش به حاضران در کنار زمین به آمازون پرایم گفت:«من دستم را به خاطر نحوه خوشحالی‌ای که انجام دادم شکستم. من دستم را فدای سه امتیاز این بازی کردم! این اتفاق به خاطر شادی پس از گل رخ داد. من در آن لحظه متوجه نشدم اما وقتی بازی ادامه پیدا کرد دیدم که دستم می‌سوزد. در حال حاضر کمی درد دارم اما مشکلی نیست و این اتفاق برایم اهمیتی ندارد.»

 

1699442


او با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت:«امشب واقعا فوق العاده بود. مهم است که بتوانیم به درستی به این بازی نگاه کنیم چون به چنین شب‌هایی نیاز داریم و راهی طولانی پیش روی ما قرار دارد. ما باید از این بازی لذت ببریم و باید متوجه شویم که چه چیزی باعث شد که این پیروزی را به دست آوریم. ما روحیه و اتحاد خوبی داشتیم.»
اورتون با کسب سه امتیاز این بازی جمع امتیازاتش را به 25 امتیاز رساند تا با دو بازی کمتر از چهار تیم بالاتر از خود در رده هفدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. آنها امیدوار هستند که بتوانند با کسب پیروزی در دیدارهای عقب افتاده و همچنین سایر بازی‌هایی که تا پایان فصل در پیش دارند، خودشان را هرچه بیشتر از منطقه سقوط دور کنند.

دیدگاه‌ها