کد خبر : 1815896 | 27 اسفند 1400 ساعت 13:15 | 4.5K بازدید | 6 دیدگاه

نفس راحت ژاوی، پیکه به ال‌کلاسیکو می‌رسد

مصدومیت جرارد پیکه چندان جدی نیست و او احتمالا می تواند بارسا را در ال کلاسیکو همراهی کند.

نفس راحت ژاوی، پیکه به ال‌کلاسیکو می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در جهنم استانبول برابر گالاتاسرای 1-2 پیروز شد و به یک چهارم نهایی لیگ اروپا رسید. بارسا در بازی رفت برابر این حریف متوقف شده بود و دیشب نیز ابتدا عقب افتاد ولی در نهایت با گل های پدری و امریک اوبامیانگ ورق را برگرداند و به دور بعد صعود کرد.

1692175

 

در جریان این بازی سرجینیو دِست به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پای چپ تعویض شد و قطعا ال کلاسیکو را از دست خواهد داد. او چند هفته قادر به همراهی بارسا نخواهد بود. 

دیگر مصدوم بارسا جرارد پیکه بود که او هم نتوانست بازی را به اتمام برساند ولی طبق ادعای آاس، تیم پزشکی بارسا اطمینان دارد که کاپیتان به ال کلاسیکوی روز یکشنبه خواهد رسید و مشکلی برای همراهی تیم مقابل رئال در برنابئو نخواهد داشت.

1691387

 

پیکه در زمین برای دویدن و استارت ها مشکل داشت و به ژاوی اطلاع داد که او را تعویض کند. خیلی زود کلمت لنگله جانشین پیکه شد تا مصدومیت او شدت پیدا نکند. در حال حاضر تردیدهایی وجود دارد که پیکه در صورت حضور در ترکیب ثابت بارسا برابر رئال و در میانه های بازی مشکل پیدا کند و به همین دلیل تا ساعات پایانی در مورد قرار گرفتن او در ترکیب ثابت ابهاماتی وجود خواهد داشت. شرایط خوب این روزهای اریک گارسیا و رونالد آرائوخو اما دست ژاوی برای تغییرات در خط دفاعی را کاملا باز نگه داشته است.

پیکه پس از ال کلاسیکو و با استفاده از تعطیلات فیفا دِی، فرصت کافی برای ریکاوری دارد و باید دید در نهایت تصمیم کادر فنی برای روز یکشنبه چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها