کد خبر : 1815909 | 27 اسفند 1400 ساعت 14:08 | 16.2K بازدید | 1 دیدگاه

آرنولد، مصدوم جدید قرمزها

با تایید کلوپ، دوری چندهفته‌ای ستاره ملی‌پوش لیورپول

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول تایید کرد که ترنت السکاندر آرنولد چند هفته به دور از میادین خواهد ماند.

با تایید کلوپ، دوری چندهفته‌ای ستاره ملی‌پوش لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول این روزها در فوتبال انگلیس روی دور برد قرار دارد. پس از هشت برد متوالی در لیگ، قرمزها به یک امتیازی سیتی رسیده اند و حالا شانس زیادی برای قهرمانی دارند. یکشنبه پیش رو لیورپول در جام حذفی و از مرحله یک چهارم نهایی بازی حساسی برابر ناتینگهام فارست پیش رو دارد و شانس این را دارد تا به نیمه نهایی رسیده و یک قدم به فتح جامی مهم نزدیک شود.

یورگن کلوپ در نشست خبری این بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

1691665

 

مصاف با ناتینگهام:« وقتی بچه بودم، همیشه کارتون رابین هود و جنگل های ناتینگهام را می‌دیدم اما آخر هفته وقتی برای گردشگری در آنجا نداریم. تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت، تیمی را آن‌جا می‌خواهم که از لحاظ ذهنی و فیزیکی قوی باشد. استیو کوپر، مربی سابق ما درحال انجام کار درستی در آن‌جاست.»

مصدومان:« بعضی بازیکنان درگیر بیماری‌اند. ترنت مصدوم است. مصدومیت آرنولد از ناحیه همسترینگ است که باعث می‌شود نتواند به اردوی تیم ملی برود. او چندین هفته با ما نخواهد بود و باید دید چه زمانی مهیای بازگشت می شود. محمد صلاح نیز بعد از بازی دوباره از ناحیه پا احساس درد می‌کرد. باید ببینیم چه خواهد شد.»

1699507

 

کلوپ ادامه داد:« باید ببینیم مصدومیت ترنت چقدر طول می‌کشد. جایگزین کردن او کار دشواری است اما غیرممکن نیست. میلنر و جو گومز را داریم. ترنت بسیار تاثیر گذار است اما میلنر در گذشته در آن پست فوق‌العاده کار کرده‌ است. خواهیم دید که وضعیت میلنر برای بازی یک‌شنبه چگونه خواهد بود.»

پیروزی بزرگ برابر آرسنال:« بردن آرسنال و لحظات سرنوشت‌ساز و مهم دیگر، تنها بعد از اتمام فصل به یاد آورده خواهند شد. مثل همان توپی که استونز(مدافع سیتی) مقابل ما از لب خط بیرون کشید. سیو آلیسون روی شوت اودگارد و بعد، گل ژوتا نیز از این صحنه‌ها بودند.»

فیفادی پیش‌رو:« ترجیح می‌دادم بازیکنانم را این دو هفته در اختیار داشته باشم اما بازی‌های مهمی باید انجام شود. وقتی نمی‌توانیم چیزی را بابت فیفادی تغییر دهیم، دیگر نباید به آن زیاد فکر کرد. بیایید امیدوار باشیم که همگی سالم برگردند.»

دیدگاه‌ها