کد خبر : 1815933 | 27 اسفند 1400 ساعت 16:47 | 32.3K بازدید | 5 دیدگاه

توخل: رئال؟ چه قرعه سختی؛ با هواپیما سفر می‌کنیم

توماس توخل به برخورد با رئال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان واکنش نشان داد و تایید کرد که تیم فردا با هواپیما به میدلزبرو خواهد رفت.

توخل: رئال؟ چه قرعه سختی؛ با هواپیما سفر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی پس از پیروزی بر لیل در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خود را مهیای بازی فردا برابر میدلزبرو در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس می کند. چلسی به خاطر تحریم های دولت انگلیس علیه رومن آبراموویچ، روزهای سختی را سپری می کند؛ هرچند که توماس توخل سرمربی آبی ها توانسته علی رغم شرایط موجود، نتایج بسیار خوبی در زمین فوتبال کسب کند و چلسی حداقل از لحاظ ورزشی همچنان وضعیت مطلوبی دارد. آبی ها در قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز به رئال برخورد کردند.

1697421

 

توماس توخل سرمربی چلسی در نشست خبری بازی فردای تیمش و در واکنش به بازی با رئال گفت:« قرعه سختی است. چالشی سخت تر و بالاتر از انجام بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو و با حضور تماشاگران نداریم. این چالش بزرگی است و بازی سخت و هیجان انگیزی خواهد شد ولی می دانیم چگونه مهیا شویم.»

وضعیت مصدومان:« ریس جیمز، کالوم هادسون اودوی و آندریاس کریستیانسن وضعیت‌شان نامشخص است. آن ها تنها بخشی از تمرین را به اتمام رساندند.»

1699553

 

احتمال برگزاری بازی با رئال بدون تماشاگر:« شرایط خوبی نیست و همه می دانیم که فوتبال با تماشاگر جذاب می شود. فوتبال برای هواداران است و با حضور آنها قطعا شرایط به سود ما خواهد شد. تحت هر شرایطی اما تیم برای پیروزی وارد زمین می شود. به باشگاه و هیئت مدیره که در حال صحبت و مذاکره با یوفا و دولت هستند تا شاید استثنا یا معافیتی منطقی برای یافتن راه حلی برای حضور هواداران در استادیوم پیدا کنند، اعتماد دارم.»

مشکلات مالی و سفر با هواپیما برای بازی فردا:« همه سخت کار کردند تا این اتفاق ممکن شود. ما می توانیم با هواپیما سفر کنیم و این اتفاق بسیار خوبی است چرا که دو روز پیش برابر لیل بازی کردیم و تیم نیاز به ریکاوری مناسب دارد.»

1697581

 

بحران مالکیت باشگاه:« من دخالتی در این قضایا ندارم. تقویم فشرده ای داریم و تمرکزم روی فوتبال است. هر چقدر از این اخبار دور باشم، بهتر خواهد بود. هرگز تصور این روزها را نمی کردم ولی تیم روی برنامه قبلی و رو به جلو پیش می رود.»

نقل و انتقالات و احتمال جدایی بازیکنان از چلسی:« هنوز به این مساله فکر نکرده ام. بازیکن می تواند هر تصمیمی بگیرد ولی اطمینان دارم که چلسی قدرتمند باقی خواهد ماند. طبعا اگر شرایط اینگونه نبود، بازیکنان تمایل بیشتری برای ماندن داشتند ولی بالاخره برای این مشکل راه حلی پیدا خواهد شد.»

شایعات توافق با منچستریونایتد:« تمام تعهد و تمرکزم روی چلسی است. چیزی غیر از این حس می کنید؟ اینجا هر آنچه برای خوشحالی نیاز دارم، فراهم است.»
 

دیدگاه‌ها