کد خبر : 1815947 | 27 اسفند 1400 ساعت 18:24 | 15.5K بازدید | 2 دیدگاه

داور خیلی بد سوت زد؛

بیانی: تیم حریف فقط سر و صدا می کرد

مربی تیم نساجی معتقد است که تیمش می توانست 4-5 گل به شهرخودرو بزند اما حریف جو بدی در بازی ایجاد کرده بود.

بیانی: تیم حریف فقط سر و صدا می کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی آخرین بازی سال 1400 خود را مقابل شهرخودرو برگزار کرد و مقابل این تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت. در شرایطی که به گفته مدیررسانه نساجی، ساکت الهامی شرایط روحی و جسمی مناسب برای حضور در نشست خبری پس از بازی را نداشت، شاهرخ بیانی، یکی از دستیاران او در محل نشست حضور پیدا کرد. او در مورد بازی گفت: شرایط هوایی خیلی سرد بود و زمین هم بد نبود. می دانستیم که پدیده تیم خوبی است و شرایطش در جدول کار را برای ما سخت می کند.

مربی نساجی با انتقاد از داور بازی ادامه داد: آقای الهامی شش هفته است با وجود اینکه داوران به ضرر ما هم می گیرند گفته که کارشان خوب است. ولی متاسفانه امروز داور خیلی بد سوت زد. گلرشان در دقیقه 15 بیرون از محوطه جریمه بود و باید اخراج می شد. یک پنالتی دیگر هم برایمان نگرفتند.

بیانی با گلایه از جوی که تیم میزبان در بازی ایجاد کرده بود گفت: من احترام زیادی برای تیم شهرخودرو قائلم اما نیمکت آنها امروز خیلی سر و صدا می کرد. من نمی دانم آقای سید صالحی مربی است یا سرپرست؟ از دقیقه اول بازی یک جو سنگینی درست کرده بود. همین حالت در زمین هم بود. از گلر تا بقیه بازیکنان، یازده نفر داد و بی داد می کردند. اصلا این نوع فوتبال لذت ندارد. می دانم که شرایط شهرخودرو سخت است و می خواهند بمانند ولی فوتبال این نیست که بخواهیم تحت هر شرایطی نتیجه بگیریم.

او از بازیکنان نساجی به خاطر بازی امروز تشکر کرد و افزود: به بچه های خودمان خسته نباشید می گویم. بسیار بازی خوبی انجام دادند. می توانستیم راحت 4-5 گل به ثمر برسانیم ولی متاسفانه جو سنگینی درست کردند که خیلی متاثر شدیم. واقعا خیلی فوتبال بدی بود.

مربی نساجی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد این که چه نظری در مورد بحث فنی بازی و 6-7 موقعیتی که تیم شهرخودرو داشت گفت: من شاید در ورزشگاه نبودم. تیم شهرخودرو 6-7 موقعیت گل داشت؟! در فوتبال 90 دقیقه این طبیعی است. ما بعد از گل اول می رفتیم برای گل دوم ولی اکبر صادقی آسیب دید و یک تغییر اجباری انجام دادیم. با این حال داشتیم حمله می کردیم. تیمی که حمله می کند مشخص است که حریف هم ضدحمله بزند. ما سوار بر بازی بودیم. حتما فیلم بازی را شما ببینید چون شاید ندیده اید ما در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم.

دیدگاه‌ها