کد خبر : 1815948 | 27 اسفند 1400 ساعت 18:25 | 8.5K بازدید | 2 دیدگاه

حالم مساعد نیست و از این شرایط ناراحتم

سیدعباسی: شاهرخ بیانی استاد من است

سرمربی شهر خودرو می می‌گوید وقتی برای امتیاز از دست دادن ندارند و از اشتباهات در لحظه ناراحت است.

سیدعباسی: شاهرخ بیانی استاد من است

به گزارش ورزش سه، داود سیدعباسی که کاملا ناراحتی از نتیجه تساوی در بیانش مشخص بود در نشست خبری بعد از دیدار با نساجی مازندران گفت: نیمه اول بازی بیشتر درگیرانه بود و آن چه که می خواستیم از آب در نیامد ولی با تغییر تاکتیکی که دادیم و تعویض هایی که کردیم فکر می کنم توانستیم روند بازی را به نفع خودمان تغییر دهیم، موقعیت های خوبی به خصوص در ۲۰ دقیقه آخر داشتیم و گل هم زدیم و بعد از آن هم چهار موقعیت بالای ۸۰ درصد داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم و نهایت هم با یک امتیاز بازی را به اتمام رساندیم، این یک امتیاز نه به درد ما و نه به درد نساجی خورد. دیگر وقتی نداریم که امتیاز بگیریم بچه های ما هم با تمام توان تلاش می کنند و هرچه در چنته داریم می گذاریم او در مورد قضاوت داور ادامه داد: نسبت به بازی‌های قبلی واقعا بهتر بود.
سرمربی تیم مشهدی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر صحبت شاهرخ بیانی در مورد اینکه نیمکت شهر خودرو جو را در بازی سنگین کرده بود گفت: آقای بیانی اسطوره خود من است و از زمانی که بازی می کردند تا امروز همیشه گفتم برای من قابل احترام است ولی فکر می کنم شما با من هم عقیده باشید که اتفاقاتی که برای تیم من افتاد برای هیچ تیمی در این چند وقت نیفتاده است. احترام آقای بیانی و الهامی و بقیه که از اساتید من هستند واجب است ولی من فکر می کنم مدیریت کردن این داستان باید با هر دو طرف باشد همانطور که مقصر ما هستیم تیم حریف هم باید صبور باشد آنقدر این بازی برای ما حیاتی بود که من سعی می‌کردم حواسم به زمین باشد. ما به تمام تیم ها احترام می‌گذاریم و اولین باری بود که بین نیمکت ما با حریف چنین اتفاقی افتاد. آقای بیانی، الهامی، صداقت و بقیه از دوستان و اساتید من هستند و به شخصه سعی می کنم همیشه احترام بگذارم.
سیدعباسی یادآور شد: همین الان هم که با شما صحبت می‌کنم آنقدر تمرکزم روی بازی است که رشته کلام از دستم در می‌رود. هنوز نتوانستم آرام شوم و حالم زیاد مساعد نیست. خیلی خیلی ناراحتم برای اینکه دیگر وقتی نمانده، از موقعیت خراب کردن و تصمیمات اشتباه در لحظات حساس خیلی خیلی ناراحت هستم.

دیدگاه‌ها