کد خبر : 1815950 | 27 اسفند 1400 ساعت 18:27 | 19.9K بازدید | 8 دیدگاه

انریکه: سبک بازی تیم ژاوی را دوست دارم

لوییز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، از عملکرد ژاوی هرناندز روی نیمکت بارسلونا تقدیر کرد.

انریکه: سبک بازی تیم ژاوی را دوست دارم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا در این وقفه دیدارهای ملی قرار است دو بازی دوستانه برابر آلبانی و ایسلند برگزار کند. 
فهرست افراد دعوت شده به اردوی تیم ملی اسپانیا اعلام شده و انریکه نیز درباره شرایط این تیم، بازیکنان و مسائل دیگری با خبرنگاران صحبت کرده است. 
انریکه درباره پدری، ستاره جوان بارسلونا، گفت:« من شاهد پیشرفت قابل توجه او هستم. تماشای چنین بازیکنانی لذتبخش است چون او می‌تواند شرایط تیم را تغییر دهد. او جسارت پیشروی و زدن گل‌های بیشتر را دارد و ما از این که او را در این تیم داریم خوشحال هستیم.»
این مربی اسپانیایی درباره مقایسه این بازیکن با لیونل مسی اظهار داشت:« من درباره او با ژاوی حرف نزده‌ام. فکر می‌کنم پدری از مقایسه شدن با اینیستا خسته شده باشد، پس مقایسه کردن او با مسی خیلی هم مقایسه بدی نیست. اما این بازیکن هنوز راه زیادی در پیش دارد که متعلق به خودش است، نه مسی و اینیستا.»

 

1673670


سرمربی سابق بارسلونا در پاسخ به سوالی درباره عملکرد ژاوی روی نیمکت این تیم اضافه کرد:« من مربیان با سبک هجومی را دوست دارم و ژاوی هم یکی از آنها است. سبک هجومی او به خاطر گل‌هایی که می‌زند نیست، بلکه به خاطر بازیکنانی است که انتخاب می‌کند. ما به دنبال ویژگی‌های مشابهی هستیم.»
او همچنین با اشاره به شرایط غیرعادی پیش آمده برای باشگاه چلسی پس از تحریم رومن آبراموویچ اظهار داشت:« من هنوز با آسپیلیکوئتا و مارکوس یورنته صحبت نکرده‌ام. این شرایط دشواری است که آنها در چلسی با آن روبرو شده‌اند اما از این که نام‌شان را در فهرست تیم ملی ببینند خوشحال خواهند شد.»
انریکه همچنین در پاسخ به سوالی درباره جرارد پیکه مدعی شد که او همچنان بازیکن تیم ملی اسپانیاست و اگر بخواهد می‌تواند در این تیم حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها