کد خبر : 1815956 | 27 اسفند 1400 ساعت 19:13 | 4.4K بازدید | 3 دیدگاه

پیولی: برای قهرمان شدن باید تمرکزمان را حفظ کنیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، از بازیکنان تیمش خواست که به روند پیشرفتی که دارند ادامه دهند.

پیولی: برای قهرمان شدن باید تمرکزمان را حفظ کنیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ ایتالیا در ورزشگاه خانگی کالیاری به مصاف این تیم خواهد رفت. 
روسونری در حال حاضر با سه امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی در صدر جدول قرار گرفته و تمامی دیدارهای باقی مانده از اهمیت خاصی برای این تیم برخوردار است. 
پیولی در کنفرانس خبری پیش از بازی با کالیاری گفت:« این تیم موفق شد ناپولی را متوقف کند. جو اینجا فوق العاده است و ما باید بسیار متمرکز باشیم و فقط به بازی فردا فکر کنیم. ما با همان تمرکز همیشگی به کارمان ادامه می‌دهیم. این تیم از نظر روانی در شرایط خوبی است، بنابراین من اطمینان دارم که در زمین هم خوب بازی می‌کنند. ما باید به پیشرفت کردن ادامه دهیم و بیشتر از قبل رقابت‌جو باشیم.»

 

1683110


این مربی ایتالیایی درباره سبک تیمش در بازی فردا اظهار داشت:« ما راه حل‌های بسیاری در اختیار داریم. ما با تیم‌های بسیاری بازی کردیم که سه دفاعه بودند مانند کالیاری، بولونیا و تورینو. ما گزینه‌های بسیاری داریم اما از همه مهم‌تر این است که در زمین خطرناک بمانیم.»
او درباره ضعف گلزنی تیمش در هفته‌های اخیر اضافه کرد:« ما نیاز به گلزنی داریم تا پیروز شویم اما در عین حال باید وقتی توپ را در اختیار نداریم هم انسجام تیمی را حفظ کنیم. ما بازیکنان بسیاری داریم که می‌توانند گلزنی کنند. ما باید سعی کنیم همیشه خطرناک بمانیم. جزییات تفاوت‌ها را رقم می‌زنند. سرنوشت هر تیمی در اختیار خودش است.»
سرمربی میلان درباره حفظ صدرنشینی گفت:« 9 بازی باقی مانده و ما عملا تنها یک امتیاز از اینتر، سه امتیاز از ناپولی و هفت امتیاز از یووه بیشتر داریم. باید انرژی مثبت را در هر بازی به کار بگیریم. کالیاری در خط حمله بسیار درخشان است و ما باید کاملا متمرکز بمانیم.»

دیدگاه‌ها