کد خبر : 1815964 | 27 اسفند 1400 ساعت 20:23 | 17.5K بازدید | 11 دیدگاه

گواردیولا: من بیشتر از سیمئونه گل نخوردن را دوست دارم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، درباره قرعه تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صحبت کرد.

گواردیولا: من بیشتر از سیمئونه گل نخوردن را دوست دارم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم جام حذفی انگلیس به مصاف ساوتهمپتون خواهد رفت. 
قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز امروز برگزار شد و بر این اساس، سیتی باید در این مرحله به مصاف اتلتیکو مادرید برود. 
گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر ساوتهمپتون درباره رویارویی با اتلتیکو گفت:« چه می‌توانم بگویم؟ آنها از گروه بسیار دشواری صعود کردند و در طول بیش از 180 دقیقه برابر یونایتد تیم برتر میدان بودند. آنها در مادرید فوق العاده بودند و برابر یونایتد در منچستر هم بسیار خوب بودند.»
این مربی اسپانیایی درباره برگزاری بازی برگشت به میزبانی اتلتیکو اظهار داشت:« این تیمی است که نشان می‌دهد و می‌تواند کاری کند که شما نتوانید همان تیمی باشید که می‌خواهید. شما باید بازی خودتان را دیکته کنید اما گاهی انجام چنین کاری دشوار می‌شود. برگزاری بازی برگشت در مادرید پیچیده‌تر است. اما این تیم‌ها هشت تیم برتر اروپا هستند و تمامی مسیرها دشوار است.»

 

1660888


سرمربی سیتی معتقد است که سیتی و اتلتیکو شاید از بسیاری جهات متفاوت باشند اما از بسیاری جهات نیز شباهت دارند:« اگر سیمئونه دوست ندارد گل بخورد، من بیشتر از او دوست ندارم گل بخورم. من هم مانند او به ضدحملات علاقه دارم. من گاهی نمی‌توانم کارهایی را انجام دهم اما هر دو تیم گل‌های کمی دریافت می‌کنند و موقعیت کمی به حریف می‌دهند.»
او با اشاره به سبک بازی این تیم اضافه کرد:« آنها شاید کمی عمقی‌تر دفاع کنند اما در بعضی لحظات پرس از جلو را در دستور کار دارند. آنها در 20 دقیقه ابتدایی بازی با یونایتد اجازه نفس کشیدن به حریف ندادند. من بازی برگشت را دیدم و ضرباهنگ بازی آنها اجازه استفاده از ضدحملات را به این تیم می‌دهد.آنها با این سبک قهرمان لالیگا شدند، به فینال لیگ قهرمانان رسیدند اما در فاصله یک دقیقه قهرمانی را از دست دادند.»
گواردیولا درباره هدف سیتی در لیگ قهرمانان گفت:« ما به ورزشگاهی زیبا با هوادارانی باورنکردنی می‌رویم و می‌خواهیم به نیمه نهایی برسیم. امیدواریم که آنها از رویارویی با ما نگران باشند. من درباره چلسی یا رئال حرف نمی‌زنم، ما فعلا باید فقط نگران اتلتیکو باشیم.»

دیدگاه‌ها