کد خبر : 1815988 | 28 اسفند 1400 ساعت 00:34 | 30.4K بازدید | 21 دیدگاه

پرسپولیس خانه اوست و حق ندارد برود

درویش: هیچ صحبتی درباره جانشین یحیی نشده است

رضا درویش از مخالفت صریح با استعفای یحیی گل‌محمدی و تکذیب مذاکره با گزینه جانشینی وی می‌گوید.

درویش: هیچ صحبتی درباره جانشین یحیی نشده است

به گزارش "ورزش سه"، یک روز پس از شهرآورد پایتخت، مدیرعامل پرسپولیس راجع به استعفای یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: با آقای گل‌محمدی دیشب صحبت کردم، آقای گل‌محمدی‌ها سرمایه فوتبال ایران هستند. ایشان آنقدر ناراحت بود که می‌گفت می‌خواهم یکی دو سال از فوتبال دور باشم و وقتی این کارها را با ما می‌کنند... من گفتم که این حرف‌ها را ول کن و با خانواده چند روز برو استراحت و سرگرم باش‌. تمرین فعلا تا سوم تعطیل خواهد بود. او گفت شما لطف داری اما نه. من هم گفتم تعارف نداریم و برو استراحت کن و درباره این ماجرا اصلا صحبت نکن. چقدر سرمایه ملی را خانه نشین کردیم و چرا باید ایشان را هم به این‌ها اضافه کنیم؟

درویش در مورد احتمال تغییر در کادرفنی و مذاکره با مربیان مختلف گفت: اصلا حرفی نبوده و آقای گل‌محمدی حق ندارد که برود. آقای گل‌محمدی جایی ندارد برود و آدم که از خانه‌اش قهر نمی‌کند. ممکن است ناراحت شود و با اهالی خانه کم سلام علیک کند اما خانه‌اش، خانه اوست.

او درباره اعتراض گل‌محمدی عنوان کرد: شاید یک جاهایی حق داشته باشد و اگر به انفجار نمی‌رساندند، داخل زمین نمی‌رفت. او فکر کرد که تنها مجاری اعتراضش همین راه است و اینطور می‌تواند حقش را بگیرد و به همین خاطر چنین حرکتی کرد. آقای گل‌محمدی متعلق به یک ملت و چهل میلیون هوادار است.

دیدگاه‌ها