کد خبر : 1815992 | 28 اسفند 1400 ساعت 08:58 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

کار ما تمام شده نیست

مجدمی: محمود فکری قلبا این تیم را دوست دارد

هافبک نفت به آینده این تیم در لیگ برتر امیدوار است و می گوید هیچ چیز برای آن ها تمام نشده است.

مجدمی: محمود فکری قلبا این تیم را دوست دارد

به گزارش ورزش سه، تقابل محمود فکری و رضا عنایتی با نتیجه تساوی به اتمام رسید مسلم مجدمی در این مورد به خبرنگار ما گفت: نمی‌دانم این بدشانسی ها تا چه زمانی ادامه دارد؟ ما بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت های نصفه و نیمه داشتیم، تیم حریف هم بد نبود. امتیازها به هم نزدیک و شرایط سخت است. انشالله ما از شرایط به نحو احسن استفاده کنیم، هفت بازی باقیمانده و امیدوارم بتوانیم امتیاز بگیریم.
او در مورد حضور هواداران روی ساختمان های نیمه کاره اضافه کرد: روز دربی هواداران داخل ورزشگاه آمدند و هیچ اتفاقی هم نیفتاد، کاش به تیم‌های شهرستانی هم این اجازه را بدهند که هواداران بتوانند به ورزشگاه بیایند وجود هوادار بازی را جذاب می کند و امیدوارم در هفته‌های بعد هواداران بعد از دو سال از نزدیک فوتبال را ببینند. تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان این است که به ورزشگاه بیایند و از تیم شان از نزدیک حمایت کنند. 
این بازیکن در مورد شعار هایی که برخی از هواداران علیه محمود فکری سر دادند گفت: نمی دانم چه بگویم. هواداران انتظار نتیجه‌گیری دارند و آن هایی که شعار دادند احتمالا تحت فشار بودند، وگرنه آقای فکری زحمت خودش را میکشد. می‌دانم آقای فکری قلبا این تیم را دوست دارد، چراکه او یک بار نفت را از لیگ یک به لیگ برتر آورده و یک بار هم در لیگ برتر نگه داشته است.
هافبک نفت مسجدسلیمان در مورد مشکلات مالی عنوان کرد: فعلا که پولی نداند و گفته شده که قبل از تعطیلات درصدی را پرداخت می‌کنند، حاج محمود با مدیریت در این باره صحبت کرده است.
مجدمی در پایان در مورد رقابت با شهرخودرو، فجر و تراکتور در قعر جدول افزود: کار ما تمام شده نیست و قابل جبران است. امیدوارم در سال جدید برای نفت مسجدسلیمان اتفاقات خوشایندی رخ بدهد.

دیدگاه‌ها