کد خبر : 1815995 | 28 اسفند 1400 ساعت 09:25 | 13.8K بازدید | 1 دیدگاه

لغو دیدار بوخوم-گلادباخ به دلیل حمله به کمک داور (عکس)

دیدار دو تیم بروسیا مونشن گلادباخ و بوخوم به دلیل پرتاب اشیا به سمت کمک داور لغو شد.

لغو دیدار بوخوم-گلادباخ به دلیل حمله به کمک داور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بروسیا مونشن گلادباخ جمعه شب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم بوندسلیگا به مصاف یکدیگر رفتند. 
در حالی که این بازی با دو گل به سود گلادباخ دنبال می‌شد و نزدیک به 20 دقیقه تا پایان بازی فرصت باقی مانده بود، لیوانی از سوی جایگاه هواداران به سمت کریستین گیتلمان، کمک داور این بازی، پرتاب شد و به سر او برخورد کرد. 
گیتلمان این لیوان را برداشت و به سمت دیگری انداخت اما پس از آن روی زمین زانو زد و دستش را روی سرش گذاشت تا به بنجامین کورتوس، داور وسط، نشان دهد که مشکل خاصی ندارد اما در نهایت تمام داوران تصمیم به ترک زمین گرفتند. 

 

1699626


پس از گذشته چند دقیقه، بلندگوی ورزشگاه اعلام کرد که این بازی به دلیل پرتاب اشیا از سوی هواداران حاضر روی سکوها لغو شده و به تعویق افتاده است. 
پس از 15 دقیقه نیز بازیکنان گلادباخ بار دیگر از رختکن به زمین برگشتند تا از هوادارانشان که برای تماشای بازی آنها به ورزشگاه حریف آمده بودند، تشکر کنند. 

 

1699627


باشگاه بوخوم بلافاصله این حرکت را در شبکه‌های اجتماعی محکوم کرد و آن را حرکتی احمقانه از سوی هواداری احمق خواند. صفحه رسمی این باشگاه در شبکه اجتماعی توییتر نوشت:«ما فقط می‌توانیم به صورت رسمی از کریستین گیتلمان، کمک داور بازی، عذرخواهی کنیم. امشب شبی شرم‌آور و بسیار تلخ برای ما بود. این حرکتی احمقانه از سوی هواداری احمق بود.»
هنوز مشخص نیست که این بازی بار دیگر در چه زمانی و با چه شرایطی برگزار خواهد شد. احتمالا پس از در نظر گرفتن اتفاقات پیش آمده و اعمال محرومیت‌ها، فدراسیون فوتبال آلمان به زودی تصمیمش را در این باره اعلام خواهد کرد.

دیدگاه‌ها