کد خبر : 1815997 | 28 اسفند 1400 ساعت 09:41 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: حق ما کسب امتیازهای بیشتر بود

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، معتقد است که تیمش در هفته‌های اخیر به آنچه شایسته‌اش بود، نرسیده است.

اینزاگی: حق ما کسب امتیازهای بیشتر بود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو میزبان فیورنتینا خواهد بود. 
این تیم در پنج بازی اخیر تنها یک پیروزی به دست آورده و صدر جدول را به میلان واگذار کرده است. آنها همچنین با قبول شکست برابر لیورپول از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند. 
اینزاگی در آستانه بازی برابر فیورنتینا در گفتگو با تلویزیون اینتر اظهار داشت:«ما بدون شک این احساس را داریم که در بازی‌های اخیر به حقمان نرسیدیم. بازیکنان این چند روز بسیار خوب کار کردند. تمایل زیادی به بازگشت به زمین وجود دارد و ما باید این کار را با نهایت هوشمندی و تمرکز انجام دهیم.»

 

1666244


او با اشاره به این که حذف از لیگ قهرمانان باعث شد تا زمان بیشتری برای آماده شدن داشته باشند گفت:«ما در لیگ قهرمانان به مرحله حذفی صعود کردیم، هنوز در کوپا ایتالیا هم حضور داریم. بنابراین تمایل داریم که فرصت آماده‌سازی برای بازی را داشته باشیم. همین نشان می دهد که ما در تمام طول سال آماده رقابت بودیم.»
این مربی ایتالیایی درباره شرایط بازی گفت:«من به عنوان مربی اگر می‌دیدم که این تیم در جریان بازی توانایی خلق موقعیت ندارد، بیشتر نگران می شدم. طبیعی است که ما باید در هدایت بازی به مسیر درست خوب عمل کنیم تا مطمئن شویم که می‌توانیم کنترل بازی را بهتر در دست بگیریم.»
سرمربی اینتر دربازه بازی برابر فیورنتینا اضافه کرد:«ما با تیمی سالم روبرو خواهیم شد که در لیگ عملکرد خوبی داشته، آنها مربی‌ای دارند که ایده‌های بسیار خوبی دارد و طرح دقیقی را برای تیمش در نظر گرفته است. ما در چند روز گذشته تلاش کردیم تا آماده این بازی باشیم چون می‌دانیم برابر حریفی با ارزش به میدان خواهیم رفت.»

دیدگاه‌ها