کد خبر : 1816001 | 28 اسفند 1400 ساعت 10:25 | 14K بازدید | 16 دیدگاه

برند شوستر:

پیروزی برابر رئال ناکامی‌های بارسا را جبران می‌کند

برند شوستر، بازیکن سابق رئال مادرید و بارسلونا، از هیجان روزهای حضور در ال‌کلاسیکو صحبت کرده است.

پیروزی برابر رئال ناکامی‌های بارسا را جبران می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا یکشنبه شب ال‌کلاسیکوی برگشت را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهند کرد. 
برند شوستر جزو بازیکنانی است که تجربه بازی در هر دو تیم را داشته و 13 بازی برای بارسا و شش بازی نیز برای رئال مادرید در ال‌کلاسیکو انجام داده است. او سابقه 9 پیروزی، سه شکست و یک تساوی با پیراهن بارسا و همچنین دو پیروزی، یک تساوی و سه شکست با پیراهن رئال را در کارنامه دارد. 
این ستاره سابق فوتبال آلمان درباره شرایط این بازی حساس به آ.اس گفت:«این بازی بسیار بزرگی است. دورانی بود که ما تنها با شکست دادن مادرید ناکامی‌ها را جبران کرده و فصل را نجات می‌دادیم. وقتی که ما قهرمان نمی‌شدیم، پیروزی برابر آنها خصوصا در سانتیاگو برنابئو برای هواداران بسیار مهم بود.»

 

1356849


او با اشاره به هیجان هواداران بارسا برای این بازی اظهار داشت:«نمی‌توان گفت که این بازی در مادرید چندان جدی گرفته نمی‌شود، البته که هواداران رئال هم دوست دارند بارسا را به هر قیمتی شکست دهند! اما همه چیز بسیار آرام‌تر سپری می‌شود. این بازی در بارسلونا اهمیت خاصی دارد و در همه ابعاد آن اغراق دیده می‌شود.»
شوستر در پاسخ به این سوال که آیا این بازی با توجه به فاصله 15 امتیازی تا صدر برای ژاوی و تیمش اهمیت بیشتری دارد یا خیر گفت:«من نمی‌دانم. نمی‌توان چنین چیزی را مطرح کرد. رئال هم می‌خواهد پیروز باشد تا در صدر جدول بماند و بارسا هم می‌خواهد با پیروزی برابر رئال مادرید ناکامی این فصل را جبران کند و حضورش در لیگ قهرمانان فصل آینده را نیز تضمین کند.»

دیدگاه‌ها