کد خبر : 1816028 | 28 اسفند 1400 ساعت 12:35 | 33K بازدید | 18 دیدگاه

خاویر تباس:

بازگشت مسی به بارسا به نفع هر دو طرف است

خاویر تباس، رییس لالیگا، می‌گوید دوست دارد لیونل مسی را بار دیگر در لالیگا ببیند و از بازگشت این بازیکن به بارسلونا استقبال کرد.

بازگشت مسی به بارسا به نفع هر دو طرف است

به گزارش "ورزش سه"، مسی از زمان جدایی از بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد و پیوستن به پاری سن ژرمن نتوانسته درخشش گذشته خود را تکرار کند. 
این بازیکن آرژانتینی روزهای سختی را در پایتخت فرانسه سپری کرده و در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال بازگشت او به بارسلونا به گوش رسیده است.
تباس همچنین با اشاره به جدایی لیونل مسی اضافه کرد:« دوست داشتم مسی را در لالیگا ببینم. فکر می‌کنم که او هنوز دو یا سه سال دیگر در بالاترین سطح حضور دارد و در حال حاضر هشتاد درصد درخشش قبلی‌اش را به نمایش می‌گذارد. رابطه بین مسی و بارسلونا بسیار عالی بود و فکر می‌کنم بازگشت او به بارسا به سود هر دو طرف خواهد بود اما نمی‌دانم که از نظر ورزشی چه شرایطی برای انجام این انتقال لازم است.»

 

1697569


او درباره شرایط رئال برای جذب این دو بازیکن به ESPN گفت:« رئال توانایی مالی جذب آنها را دارد. این باشگاه از نظر اقتصادی مدیریت خوبی داشت و توانست ورزشگاهش را بازسازی کند. اما هیچ چیز قطعی نیست. با این حال حضور آنها تضمینی برای پیروزی و قهرمانی نیست، اگر اینطور بود آنها نباید برابر پی اس جی به پیروزی می‌رسیدند.»
تباس درباره پیوستن امباپه به رئال اظهار داشت:« من فکر می‌کنم امباپه یکی از بهترین بازیکنان دنیا و جز دو یا سه نفر برتر است. حضور او کمک بسیاری به لالیگا خواهد کرد. کاری که ما باید انجام دهیم این است که از حضور او برای رشد لیگ استفاده کنیم. همه دنیا می‌خواهند امباپه را در لیگ کشورشان داشته باشند.»

دیدگاه‌ها