کد خبر : 1815895 | 27 اسفند 1400 ساعت 13:17 | 23.4K بازدید | 4 دیدگاه

دنی آلوس:

مسی در PSG خوشحال نیست و باید به بارسا برگردد

دنی آلوس، مدافع بارسلونا، مدعی شده که لیونل مسی از حضور در پاری سن ژرمن لذت نمی‌برد.

مسی در PSG خوشحال نیست و باید به بارسا برگردد

به گزارش "ورزش سه"، مسی تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد از بارسلونا جدا شده و با امضای قراردادی دو ساله به پی اس جی ملحق شد. 
با این حال این بازیکن آرژانتینی موفق نشده درخشش در ترکیب بارسلونا را در پاریس تکرار کند و روزهای سختی را در ترکیب این باشگاه فرانسوی تجربه کرده است. 
دنی آلوس درباره شرایط این بازیکن به ESPN گفت:« از نظر من او از حضور در پاری سن ژرمن لذت نمی‌برد. چون لئو باعث شده فوتبال خاص باشد و وقتی خوشحال است این کار را انجام می‌دهد چون از کاری که انجام می‌دهد لذت می‌برد. از نظر من مسی از جایگاهش دور است. این در حالی است که او پیش از این در بهترین جایگاه حضور داشت.»

 

1697472


این بازیکن برزیلی درباره احساس مسی به حضور در بارسا اظهار داشت:« لئو همیشه به من می‌گفت کجا می‌روی که بهتر از اینجا باشد؟ و من بررسی کردم، واقعا هیچ جایی بهتر از اینجا نیست. حتی وقتی مشخص شد که از بارسا می‌رود، من به او پیام دادم و همین حرف را به او زدم.»
این مدافع کهنه‌کار ابراز امیدواری کرد که مسی خیلی زود بار دیگر به بارسا برگردد:« من نمی‌دانم که دلیل جدایی او چه بوده اما به هر دلیلی که رفته امیدوارم بتواند به نوکمپ برگردد. اگر او به این تیم برگردد، باید بیاید و کنار من بازی کند تا بار دیگر حداقل کمی کنار هم لذت ببریم. هرکس از اینجا رفته حسرت خورده است. بعضی می‌گویند اینطور نیست چون دوست ندارند ببازند اما هرکسی از بارسا جدا شده پشیمان است چون هیچ جایی بهتر از اینجا نیست.»

دیدگاه‌ها