کد خبر : 1816045 | 28 اسفند 1400 ساعت 14:37 | 25.7K بازدید | 1 دیدگاه

رکورد ویژه گلری که قرار نبود بازی کند!(عکس)

دروازه بان پیکان در دو بازی ای که به صورت فیکس به میدان رفته، دروازه اش را بسته نگه داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات جالب در ترکیب پیکان تهران عملکرد خوب محمد ناصری در دروازه این تیم بوده است. ناصری که از ابتدای فصل در لیست پیکان حضور داشت، تا هفته بیست و یکم لیگ برتر فرصتی برای حضور در ترکیب پیدا نکرده بود.
در دیدار پیکان و نساجی وقتی فرهاد مجد کرمانشاهی در اواسط نیمه اول از زمین بازی اخراج شد، محمد ناصری فرصت حضور در ترکیب تیمش را پیدا کرد. ناصری بعد از انجام سیو عالی مقابل نساجی، در بازی با گل گهر سیرجان نیز با محرومیت فرهاد کرمانشاهی در ترکیب اصلی قرار گرفت.

1699708
نکته قابل توجه عملکرد فوق العاده ناصری در بازی با گل گهر بود؛ این دروازه بان 28 ساله در مصاف سخت سیرجان چند عکس العمل فوق العاده داشت و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد تا یک امتیاز را به پیکان هدیه بدهد. با این عملکرد خوب اعتماد مجتبی حسینی به ناصری ادامه یافت و او روز گذشته در بازی با نفت آبادان نیز درون دروازه قرار گرفت.
ناصری در بازی با نفت هم یکی دو توپ را از مهاجمان حریف گرفت و بازهم دروازه اش را بسته نگه داشت. او حالا در دو مسابقه ای که به عنوان یار فیکس برای پیکان به میدان رفت رکورد صد درصدی کلین شیت را به جای گذاشته تا سال 1400 برایش به بهترین شکل ممکن به پایان برسد.

1699709

دیدگاه‌ها