کد خبر : 1816058 | 28 اسفند 1400 ساعت 15:57 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

توقف ماشینِ گل مس در ایستگاه پایانی سال

گلزن و گلساز برتر لیگ بیست و یکم در آخرین بازی سال توفیقی مقابل ذوب آهن نداشتند و نتوانستند مانع از باخت تیم شان شوند.

به گزارش ورزش سه، تیم مس رفسنجان روز گذشته در آخرین بازی سال 1400 خود میزبان ذوب آهن بود. نارنجی پوشان در روزی که بهترین گلزن و گلساز لیگ بیست و یکم را در ترکیب خود داشتند با یک گل مغلوب شاگردان تارتار شدند تا با باخت راهی قرن جدید شوند.

گادوین منشا، بهترین گلزن لیگ برتر تا اینجای فصل (12 گل) مقابل ذوب آهن تلاش زیادی برای گلزنی انجام داد اما موفق به این کار نشد. جدی ترین موقعیت ایجاد شده توسط این بازیکن روی دروازه حریف را در نیمه اول شاهد بودیم؛ جایی که ضربه سر او می رفت وارد دروازه شود اما پورحمیدی با پروازی دیدنی توپ را راهی کرنر کرد.

1699724

محسن آذرباد با 9 پاس گل در کنار مهدی ترابی از پرسپولیس، سال 1400 را با عنوان مشترک بهترین پاسور لیگ به پایان رساند. او روز گذشته این فرصت را داشت که یک پاس گل دیگر بدهد و ضمن دو رقمی کردن پاس هایش، عنوان بهترین پاسور را به تنهایی مال خود کند ولی مثل هم تیمی گلزنش از انجام این کار بازماند.

مس رفسنجان با داشتن بازیکنانی چون آذرباد (2 گل و 9 پاس گل) و منشا (12 گل) یکی از بهترین خط حمله های لیگ برتر تا هفته بیست و سوم بوده و به اندازه تیم های مدعی قهرمانی در این فصل گل زده است. این دو بازیکن در مجموع روی 23 گل از 31 گل تیم شان (75 درصد) تاثیر مستقیم داشته اند.

 

1699725

دیدگاه‌ها