کد خبر : 1816078 | 28 اسفند 1400 ساعت 17:57 | 5.8K بازدید | 6 دیدگاه

ویلا 0 - 1 آرسنال؛ سهمیه در مشت آرتتا!

آرسنال در دیداری دشوار موفق شد در خانه استون ویلا با یک گل به برتری برسد.

ویلا 0 - 1 آرسنال؛ سهمیه در مشت آرتتا!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با این برتری به نظر جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول لیگ برتر تثبیت کرده و شاگردان میکل آرتتا بعد از چند فصل غیبت در لیگ قهرمانان، احتمالا فصل بعد در این تورنمنت به میدان خواهند رفت.

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال بوکایو ساکا بود که کنسا فاصله‌ای تا زدن گل به خودی نداشت، اما امیلیانو مارتینز عکس العمل خوبی نشان داده و دروازه استون ویلا را نجات داد.

در دقیقه 17 و روی ارسال مارتین اودگارد بود که آلن اسمیت راو می‌توانست گل اول آرسنال را به ثمر برساند، اما ضربه او ضرب لازم را نداشت و مارتینز موفق به مهار ضربه این بازیکن شد.

1699742
1699741

اما حملات آرسنال جواب داده و این تیم در دقیقه 30 بالاخره به گل اول خود دست یافت. دفع توپ ناقص بازیکنان ویلا باعث شد توپ در پشت محوطه به بوکایو ساکا برسد و او با ضربه‌ای زمینی و دقیق به گوشه دروازه موفق به زدن گل اول تیمش شد. در ادامه توپچی‌ها به‌خوبی جریان مسابقه را کنترل کردند و در نهایت این آرسنال بود که با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

آرسنال نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال سدریک سوارس بود که آلن اسمیت راو در گوشه محوطه می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما باز هم گلر ویلا مانع رخ دادن این اتفاق شد.

در دقیقه 61 و روی ارسال واتکینز برای مک گین بود که استون ویلا احتمالا اولین بخت گلزنی خود در این مسابقه را ایجاد کرد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد این بار واتکینز با حرکتی تکنیکی از سمت راست تا آستانه باز کردن دروازه آرسنال پیش رفت، اما ضربه او بعد از برخورد به اسمیت راو تغییر مسیر داده و به دیرک دروازه توپچی‌ها برخورد کرد. در دقیقه 85 و روی ارسال مگ گین بود که استون ویلا می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه سر اینگس راهی به دروازه آرسنال پیدا نکرد. در ادامه اتفاقی رخ نداد و توپچی‌ها با یک گل ویلا را مغلوب کردند.

دیدگاه‌ها