کد خبر : 1816081 | 28 اسفند 1400 ساعت 18:09 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: انتظار چنین شکستی را مقابل ویارئال نداشتیم

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس اخبار مبنی بر بحث با پائولو دیبالا را کم اهمیت جلوه داد.

آلگری: انتظار چنین شکستی را مقابل ویارئال نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، امرز شایعاتی در مورد درگیری لفظی مکس آلگری با پائولو دیبالا و خوان کوادرادو بر سر درخواست این دو بازیکن برای خروج از اردو پیش از دیدار با سالرنیتانا منتشر شد. اما مکس آلگری در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد شرایط تیم آرام بوده و این دو بازیکن پاسخ منفی او را قبول کرده‌اند.

مکس آلگری گفت: "سالرنیتانا نسبت به دیدار رفت تیمی متفاوت است، آنها خوب کار کرده و اخیرا بهتر بازی می‌کنند. ما باید فورا حذف از لیگ قهرمانان را فراموش کرده، این مقطع را به بهترین شکل ممکن به پایان رسانده و سعی کنیم پیش از دیدار با نراتزوری در خانه، تنها سه امتیاز از اینتر عقب باشیم. من چیزی برای توضیح دادن ندارم، همراه با باشگاه در مسیری قرار داریم و پایه خوبی برقرار شده است. ‌فکر می‌کنم ما در مسیر درستی قرار داشته و البته یک راه میان‌بر نیز پیدا کرده‌ایم. 

1698778

در مقطعی که در ژانویه 10 امتیاز از آتالانتا عقب بودیم و در آنجا خوب و خوش شانس بوده و از یک شرایط بسیار خطرناک خارج شدیم، اما مقابل ویارئال این اتفاق رخ نداد. روز سه‌شنبه ما تیمی نبودیم که بتواند در لیگ قهرمانان موفق شود، اما پنج‌شنبه همه‌چیز دوباره تمام شد. 

البته هیچ‌کس انتظار شکست 3-0 را نداشت، اما فوتبال همین است، مثل اتفاقی که مقابل رئال مادرید برای پاری‌سن‌ژرمن افتاد. نکته مثبت این است که پس از استراحت بازی‌های ملی، ما همه بازیکنان را به جز فدریکو کیه‌زا و وستون مک‌کنی در اختیار خواهیم داشت.

بحث و درگیری با پائولو دیبالا و خوان کوادرادو؟ این دو بازیکن درخواستی داشتند و پاسخ من منفی بود. هیچ اتفاقی نیفتاد، آنها متوجه موضع من شدند و شرایط خوب بود. بعد از تمرین امروز صبح در کمپ ماندیم، زیرا فردا بازی حساسی داریم و همه باید کنار هم بوده و و استراحت‌ کنیم و بدون هیچ بحثی آرام خواهیم بود."

دیدگاه‌ها