کد خبر : 1816090 | 28 اسفند 1400 ساعت 19:20 | 24.3K بازدید | 5 دیدگاه

عربستان تشنه ششمین صعود به جام جهانی

شانس هم با هروه رنار یار است!

هروه رنار، سرمربی عربستان سعودی تأیید کرد که تیمش هنوز صلاحیت قطعی حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را تضمین نکرده است، اما اوضاع به سود تیم اوست چراکه عربستان روز پنج‌شنبه در ورزشگاه شارجه با چین دیدار می‌کند.

به گزارش ورزش سه ، این دیدار که عملا بازی خارج از خانه تیم رنار است در جایی برگزار می‌شود که چین در آنجا غریبه خواهد بود. و همه امیدوارند پیش از میزبانی استرالیا در فیفادی آخر، رنار و تیمش ششمین صعود به جام جهانی را جشن بگیرند.

الاخضر در صورتی می‌تواند حضورش در قطر را تضمين کند که بدون انتظار نتيجه بازی استراليا، چين را شکست دهد.

عربستان سعودی در گروه خود، با ۱۹ امتیاز بالاتر از ژاپن 18 امتیازی است و نیم نگاهی به بازی روز پنج‌شنبه بین ژاپن و استرالیا هم دارد که تساوی در آن به سود رنار و شاگردانش خواهد بود.

1699763

تیم عربستان سعودی روز شنبه وارد ابوظبی شد تا برای آماده سازی برای دیدار با چین وارد اردویی شود که در آن ۲۶ بازیکن حضور دارند: 
محمد العویس، محمد الیامی، فواز الغرنی، امین بخاری، عبدالله مادو، احمد شراحیلی، حسن تیمبوکتی، عبدالیله العمری، زیاد السحافی، یاسر الشار الحربی، محمد البريک، سعود عبدالحمید، سلمان الفرج، سامی النجایی، محمد کانو، علی الحسن، سالم الدوساری، عبدالرحمن غريب، خالد الغنام، عبدالرحمن العبود، عبدالعزیز البيشی، فهد الموليد، هتان بهبری، فيراس البريکان، صالح الشهری.

دیدگاه‌ها