کد خبر : 1816092 | 28 اسفند 1400 ساعت 19:38 | 30.5K بازدید | 1 دیدگاه

بوکایو ساکا:

به داور گفتم بیشتر از من محافظت کن!

بوکایو ساکا، ستاره جوان آرسنال تاکید کرد در آینده سبک بازی خود را عوض نخواهد کرد.

به داور گفتم بیشتر از من محافظت کن!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال عصر امروز با یک گل از سد استون ویلا گذشت و تک گل این تیم به زیبایی توسط بوکایو ساکا وارد دروازه حریف شد. این گل شماره 2000 آرسنال در تاریخ لیگ برتر بود و بوکایو ساکا ابراز امیدواری کرد این تیم خیلی سریع به 1000 گل دیگر نیز در این رقابت‌ها دست یابد.

بوکایو ساکا گفت: "برنده شدن در مسابقه امروز برای ما بسیار مهم بود. کسب این نتیجه و سه امتیاز ما را واقعا خوشحال می‌کند و گل من آرسنال را در این مسیر قرار داد. اما قبل و بعد از گلزنی چند موقعیت دیگر نیز ایجاد کردیم، اما این گل باعث شد ما در راه مورد نظر خود قرار بگیریم. 

1699742

زدن گل شماره 2000 آرسنال در لیگ برتر؟ این اتفاقی ویژه و خاص برای من است. این که در میان این همه گلزن بزرگ برای آرسنال به این افتخار دست یابم؛ برایم مهم است و امیدوارم بتوانیم زودتر به گل شماره 3000 هم برسیم.

اعتراض به داوری در بین دو نیمه؟ من شاکی نبودم و فقط می‌خواستم به او بگویم که این سبک بازی من است و می‌خواهم به سمت بازیکنان بدوم. گاهی اوقات وقتی بازیکن حریف می‌خواهد به من لگد بزند، به محافظت بیشتری نیاز دارم. همین الان مچ پای من خونی شده، اما در بازی بعدی نیز دوباره به سمت بازیکن حریف می‌روم. این بخشی از سبک بازی من است و دفعه بعد دوباره این کار را انجام خواهم داد."

دیدگاه‌ها