کد خبر : 1816123 | 28 اسفند 1400 ساعت 23:36 | 7.4K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش اینزاگی به نتایج‌ضعیف اینتر؛ من مسئول هستم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر‌ به نتایج ضعیف‌ اخیر این تیم واکنش نشان داد.

واکنش اینزاگی به نتایج‌ضعیف اینتر؛ من مسئول هستم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در ادامه روند پرنوسان و ناامیدکننده خود طی هفته‌های اخیر امروز در خانه با تساوی 1-1 برابر فیورنتینا متوقف شد. شاگردان سیمونه اینزاگی با این مساوی 60 امتیازی شدند و فرصت نزدیک شدن به ناپولی و میلان را از دست دادند.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در پایان بازی گفت: "نیمه اول خوب نبود زیرا تیمی مانند ما باید عملکرد بهتری داشته باشد. بعد از استراحت بهتر شدیم، موقعیت‌های بیشتری خلق کردیم و می‌توانستیم گل دیگری هم بزنیم. این فقط یک لحظه است، هفت امتیاز در هفت بازی مشخصا از نظر روانی روی ما سنگینی می‌کند. فیورنتینا در نیمه اول بهتر بود، ما در نیمه دوم بهتر بودیم، من راضی نیستم زیرا باعث شدیم همه از ما انتظار بیشتری داشته باشند.

1699836

به‌طور طبیعی، تیم در مقایسه با رفتاری که مردم در ابتدای فصل با ما داشتند، اکنون احساس مسئولیت بیشتری می‌کند.‌ ما چند ماه عالی داشتیم، سپس یک سراشیبی، اما بچه‌ها باید آرام بمانند و فقط به کار خود ادامه دهند. ما موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم اما مانند قبل نمی‌توانیم آنها را تبدیل به گل کنیم."

اینزاگی در ادامه گفت: "ما در نیمه اول مقابل تورینو خوب عمل نکرده بودیم، بنابراین مطمئناً انتظار داشتم که در این بازی پیشرفت کنیم.‌ من اولین کسی هستم که مسئول هستم، زیرا من مربی‌ام. بچه‌ها مقابل حریف با کیفیتی تلاش کردند، اما ما باید در لحظات خاصی بهتر کار می‌کردیم. از طرفی اگر موقعیت خلق نکنیم من بیشتر نگران می‌شوم."

1699837

دیدگاه‌ها