کد خبر : 1816124 | 28 اسفند 1400 ساعت 23:45 | 22.6K بازدید | 5 دیدگاه

ناگلزمان: می‌خواهیم لواندوفسکی را حفظ کنیم اما...

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ‌ به شایعات در مورد آینده رابرت لواندوفسکی واکنش نشان داد.

ناگلزمان: می‌خواهیم لواندوفسکی را حفظ کنیم اما...

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در هفته‌های اخیر چند نتیجه غیرمنتظره در بوندس‌لیگا کسب کرده بود امشب در برابر یونیون برلین قرار گرفت و در یک بازی نه‌چندان دشوار موفق شد با چهار گل حریف خود را شکست دهد تا جایگاه شاگردان یولیان ناگلزمان در صدر جدول تثبیت شده باشد.

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در پایان بازی گفت: "البته من از نتیجه راضی هستم اما از همه چیز به شکل کامل رضایت ندارم. ما در نیمه اول دو موقعیت بزرگ را در اختیار حریف قرار دادیم و از طرف دیگر توپ‌های زیادی را هم از دست دادیم. با این حال در کل موفق شدیم که دروازه خود را بسته نگه داریم. همچنین چهار گل به ثمر رساندیم و شما باید همیشه چنین نتایجی کسب کنید.

من از عملکرد خط دفاعی تیم بسیار راضی هستم. اوپامکانو یک اشتباه انجام داد اما غیر از آن واقعا خوب عمل کرد. همین امر در مورد تانگوی نیز صدق می‌کند. من از گلی که زد راضی هستم و می‌توانم بگویم که او قوی‌ترین مدافع ما در هواست."

1699840

رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ در ادامه روند فوق العاده امشب نیز دو گل برای تیمش به ثمر رساند. یولیان ناگلزمان درباره لواندوفسکی و آینده‌اش گفت: "من خیلی با او صحبت می‌کنم و ما با یکدیگر تبادل نظر بسیار زیادی داریم. لواندوفسکی امروز خیلی خوب بود و ما می‌خواهیم او را حفظ کنیم اما همیشه به این سادگی نیست.

من احساس نمی کنم که لواندوفسکی دوست نداشته باشد در تیم ما بماند. در نهایت این یک تصمیم مشترک است که باید اتخاذ شود. مطمئنا مذاکرات در این‌باره انجام خواهد شد و نهایتاً پیرامون این موضوع تصمیم گیری می‌شود."

1699839

دیدگاه‌ها