کد خبر : 1816125 | 28 اسفند 1400 ساعت 23:57 | 12.6K بازدید | 3 دیدگاه

توخل: بازیکنانم من را تحت‌تاثیر قرار دادند

توماس توخل، سرمربی چلسی‌ از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.

توخل: بازیکنانم من را تحت‌تاثیر قرار دادند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که این روزها وضعیت عجیب و دشواری را سپری می‌کند امشب در چارچوب دیدار یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس مهمان میدلزبرو بود و نهایتا موفق شد با ارائه یک نمایش منطقی و خوب حریف خود را با دو گل شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند.

توماس توخل، سرمربی چلسی، در پایان بازی گفت: "من بسیار خوشحال و راضی هستم. ما تمرکز خوبی از خود به نمایش گذاشته و اجازه ندادیم که حریف موقعیتی ایجاد کند. ما در این بازی در قامت یک تیم، کارهای دفاعی و هجومی را انجام دادیم. وقتی هم که توپ را در اختیار داشتیم به‌خوبی آن را کنترل کرده و با آرامش عمل کردیم.

1699841

بازیکنان تیم من را تحت‌تاثیر قرار دادند. در موقعیت کنونی باید قبول کنیم که ما باعث مشکلات به‌وجود آمده نبوده‌ایم و نمی‌توانیم تغییری هم در آنها به‌وجود بیاوریم. همچنین لزومی هم ندارد که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم. فکر می‌کنم که ما در اوایل فصل کمی بدشانس بودیم اما در 12 بازی گذشته یک عملکرد فوق‌العاده ارائه دادیم. در ماه دسامبر شرایطی رقم خورد که باعث شد فاصله ما با منچسترسیتی و لیورپول افزایش پیدا کند.

من معتقد هستم که بازیکنان شایسته آن هستند که حالا کمی استراحت کنند تا با باتری‌های شارژ شده دوباره برگردند. همچنین امیدوارم بازیکنانی که در تیم‌های ملی‌شان حاضر هستند نیز موفق باشند و بدون اینکه آسیب ببیند بازگردند."

1699843

دیدگاه‌ها