کد خبر : 1816127 | 29 اسفند 1400 ساعت 01:18 | 8.2K بازدید | 3 دیدگاه

کالیاری ۰-۱ میلان: هت‌تریک در بردهای یک گله

میلان در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه ۱-۰ کالیاری را شکست بدهد.

کالیاری ۰-۱ میلان: هت‌تریک در بردهای یک گله

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی که در دو دیدار قبلی هم با یک گل مقابل ناپولی و امپولی به برتری رسیده بودند، امشب هم با تک گل اسماعیل بن‌ناصر از سد کالیاری عبور کردند تا با ۶۶ امتیاز همچنان در صدر جدول سری آ جای داشته باشند.

میلانی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 7 بود که روی ارسال تئو هرناندز و ضربه سر جونیور مسیاس، الیویه ژیرو صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او از کنار دروازه به بیرون رفت.
برتری میلانی‌ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 13 چیزی نمانده بود که فرانک کسیه گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.
در ادامه بازی متعادل‌تر دنبال شد و تیم میزبان هم تا اندازه‌ای پیش کشیدند؛ هرچند باز هم این تیم میهمان بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما موقعیت چندانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

1699846

نیمه دوم را هم میلان بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52، شوت تماشایی تئو هرناندز می‌توانست قبل دروازه کالیاری را باز کند اما کرانیو با واکنشی دیدنی توپ را دفع کرد.
حملات میلان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 59 سرانجام این تیم به گل رسید. پاس براهیم دیاز به ژیرو در محوطه جریمه را این مهاجم فرانسوی با یک فرصت خوب برای بن ناصر تبدیل کرد و این ستاره الجزایری هم با شوتی تماشایی دروازه کالیاری را باز کرد.

1699847

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 76 کالیاری می‌توانست به گل تساوی برسد ولی حضور به موقع توموری مانع از باز شدن دروازه میلان توسط ژوائو پدرو شد.
حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 86 میلان می‌توانست به گل دوم برسد اما ضربه ربیچ توسط مدافع حریف بلوکه شد.
تیم میزبان که سخت به دنبال زدن گل تساوی بود، در اولین دقیقه وقت‌های تلف شده می‌توانست به هدفش برسد اما ضربه سر پاوولتی روی ارسال زاپا به تیر دروازه میلان برخورد کرد و در نهایت بازی با برتری 1-0 روسونری به پایان رسید.

دیدگاه‌ها