کد خبر : 1816129 | 29 اسفند 1400 ساعت 09:10 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: چهار تیم می‌توانند فاتح اسکودتو شوند

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان هنوز معتقد است رقبای زیادی در مسیر فتح اسکودتو وجود دارند.

پیولی: چهار تیم می‌توانند فاتح اسکودتو شوند

به گزارش "ورزش سه"، میلان با برتری 0-1 مقابل کالیاری صدرنشینی خود در لیگ ایتالیا را تثبیت کرد و حالا این تیم بعد از یک دهه در مسیر قهرمانی قرار گرفته است. استفانو پیولی از نمایش تیم خود مقابل کالیاری ابراز رضایت کرده و مدعی شد بازیکنان میلان فقط روی بازی‌های خود تا پایان فصل تمرکز خواهند کرد.

استفانو پیولی گفت: "حتی زمانی‌که در نیمه اول به گل هم نرسیده بودیم، من از عملکرد میلان رضایت داشتم و ما با کیفیت و شدت لازم بازی می‌کردیم. البته کالیاری نیز برای ما مشکلاتی ایجاد کرد، اما وقتی دو تیم با انگیزه فراوان در زمین حاضر می‌شوند این امر اجتناب ناپذیر است. ما دوست داریم گل‌های بیشتری بزنیم و در بازی با کالیاری نیز چندین بار در آستانه رسیدن به گل دوم قرار گرفتیم، اما مهم این است که برنده شویم.

1689102

ما کار بزرگی انجام داده‌ایم، اما همچنین می‌دانیم که چهار تیم همچنان می‌توانند فاتح اسکودتو شوند. نباید خیلی به روزهای پیش رو نگاه کنیم و این کار فایده‌ای ندارد. راهی طولانی در پیش است و ما باید فقط روی مسیر خودمان تمرکز کنیم. من خوش شانس هستم که دو بازیکن به نام‌های تئو هرناندز و داوید کالابریا در پست مدافع کناری در اختیار دارم که بسیار باهوش هستند و می‌توانند فضاها را شناسایی کنند. کالیاری امروز در جناحین بسیار تهاجمی بود، بنابراین ما فضای بیشتری در میانه زمین داشتیم. وقتی بازیکنان باهوشی دارید که قادر به بازی‌خوانی هستند، همه چیز آسان‌تر می‌شود.

درگیری در پایان مسابقه؟ مایک مایگنان به من گفت که از پشت دروازه توهین نژادپرستانه‌ای شنیده است. این اتفاقات همیشه ناراحت کننده است و هیچ کس مستحق شنیدن چنین توهین‌هایی نیست."

دیدگاه‌ها