کد خبر : 1816131 | 29 اسفند 1400 ساعت 10:00 | 16.2K بازدید | 1 دیدگاه

میسون مونت:

فوتبال‌مان جای ما حرف می‌زند!

میسون مونت، ستاره انگلیسی چلسی مدعی شد علی‌رغم مشکلات فراوان، هدف این تیم در فصل جاری تغییری نکرده است.

فوتبال‌مان جای ما حرف می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیشب با دو گل میدلزبوروی شگفتی ساز را مغلوب کرده و به نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس راه پیدا کرد تا همچنان شانس قهرمانی در یک جام داخلی را در اختیار داشته باشد. میسون مونت معتقد است علی‌رغم مشکلات متعدد حول‌محور مسائل مدیریتی باشگاه، بازیکنان چلسی تمام تمرکز خود را روی کسب موفقیت در زمین قرار داده‌اند.

میسون مونت گفت: "برتری مقابل میدلزبورو هیچ‌وقت قرار نبوده راحت باشد. آنها روندی فوق العاده داشته و دیدید که چه تیم‌هایی را شکست داده‌اند. بازی کردن مقابل میدلزبورو هرگز آسان نبود. هواداران زیادی نمی‌توانند چلسی را همراهی کند، اما ما کاری کردیم فوتبال‌مان جای ما حرف بزند. 

1694883

همه ما به‌شدت تشنه فتح یک عنوان قهرمانی داخلی هستیم و باید به راه خود ادامه دهیم. این بهترین نمایش چلسی در این فصل نبوده، اما ما می‌خواهیم اشتباهات خود را اصلاح کنیم. ما در این فصل تا همینجا نیز یک شکست داشته و می‌خواهیم در ادامه راه موفق شویم. این نتیجه ذهنیت ما را نشان می‌دهد. چیزهای زیادی در اطراف باشگاه چلسی می‌گذرد، اما در درون گروه ما تمرکز زیادی داشته و سعی می‌کنیم نگذاریم اتفاقات اطراف باشگاه این ویژگی را از ما بگیرد.

ما ذهنیت برنده‌ای در گروه خود داریم و در هر مسابقه و هر رقابتی می‌خواهیم موفق شویم. چه در جام حذفی یا لیگ برتر، در ادامه فصل با تمام توان بازی خواهیم کرد. شرایط چلسی در این چند هفته اخیر سخت بوده، اما ما متمرکز و آماده حضور در زمین هستیم."

دیدگاه‌ها