کد خبر : 1816137 | 29 اسفند 1400 ساعت 10:42 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

توهین و درگیری؛ بازی میلان جنجالی شد! (عکس)

هواداران کالیاری دست به توهین به بازیکنان میلان زده و باعث جنجال و درگیری در این دیدار شدند.

توهین و درگیری؛ بازی میلان جنجالی شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته میلان با یک گل در خانه کالیاری پیروز شده و جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرد. اما مایک مایگنان و فیکایو توموری، دو بازیکن میلان در پایان مسابقه مورد توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفتند و جنجال بین اعضای دو تیم همان‌جا آغاز شد. مایک مایگنان دست خود را روی گوش گذاشت و با تمسخر هواداران از آنها خواست به توهین‌های خود ادامه دهند که این باعث عصبانیت بازیکنان کالیاری شد. در واقع آنها تصور کردند که دروازه‌بان میلان در حال تحقیر هواداران‌شان است و به همین دلیل با عصبانیت واکنش نشان دادند. 

در نهایت این روند باعث درگیری شدیدی بین بازیکنان هر دو تیم و اعضای کادرفنی شد و در نهایت پائولو مالدینی، مدیر محبوب میلان در آن میان تلاش می‌کرد همه را آرام کند. در ادامه درگیری بین زلاتان ابراهیموویچ و ژوائو پدرو با ورود به تونل نیز ادامه پیدا کرد.

البته این اولین باری نیست که هواداران کالیاری متهم به توهین نژادپرستانه ‌می‌شوند و چندین بار این اتفاق در طول سال‌های اخیر رخ داده است. آنها همچنین به بازیکنان مانند مویس کین مهاجم یوونتوس و روملو لوکاکو مهاجم فصل گذشته اینتر نیز توهین کرده بودند. در آن مقطع توماسو جولینی، رئیس کالیاری سه هوادار را شناسایی کرده و مادام العمر از ورود به استادیوم محروم کرد.
 

1699859
1699864

دیدگاه‌ها