کد خبر : 1816191 | 29 اسفند 1400 ساعت 17:21 | 18.9K بازدید | 7 دیدگاه

موناکو 3 - 0 PSG؛ پوچتینو قصد رفتن کرده!

موناکو با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد با سه گل پاری‌سن‌ژرمن را مغلوب کند.

موناکو 3 - 0 PSG؛ پوچتینو قصد رفتن کرده!

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن بعد از شکست عجیب مقابل رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان، حالا عصر امروز مقابل موناکو نیز حرفی برای گفتن نداشته و با سه گل مغلوب این تیم شد.

موناکو بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال گولووین از روی نقطه کرنر می‌توانست به گل برسد، اما ضربه سر بن یدر توسط جیجی دوناروما دفع شد. در دقیقه 21 این بار مارتینز بود که مقابل دروازه پاری‌سن‌ژرمن شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما دوناروما این بار نیز واکنش خوبی نشان داد.

1699969

اما دقایقی بعد حملات موناکو بالاخره نتیجه داد. ارسال زمینی فوفانا از سمت راست با ضربه دقیق و تمام کننده بن یدر همراه شد و دروازه پاری‌سن‌ژرمن برای اولین بار در این دیدار باز شد. 

در اواخر نیمه اول پاریس فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه مارکو وراتی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت و نیمه نخست با برتری 0-1 موناکو به اتمام رسید.

پاری‌سن‌ژرمن نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و کیلیان امباپه در همان دقایق ابتدایی فرصت مناسبی برای گلزنی داشت، اما ضربه او از روی خط، توسط بادیاشیله بازگردانده شد. اما در دقیقه 67 این موناکو بود که باز هم به گل رسید. ارسال زمینی آگوئیلار از سمت راست با ضربه وولند در شرایطی نامتعادل در مرکز محوطه همراه شد و موناکو 0-2 از حریف خود پیش افتاد.

در اواخر مسابقه و با خطای پرنسل کیمپمبه روی وولند بود که موناکو صاحب یک ضربه پنالتی هم شد. بن یدر پشت توپ قرار گرفته و ضربه او بعد از برخورد به دیرک وارد دروازه پاری‌سن‌ژرمن شد. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و پاری‌سن‌ژرمن با همان سه گل مغلوب موناکو شد.

1699970

دیدگاه‌ها