کد خبر : 1816194 | 29 اسفند 1400 ساعت 17:59 | 75.2K بازدید | 10 دیدگاه

برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد‌

خشم امباپه از بازیکنان PSG؛ احترام بگذارید!

کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن از بازیکنان این تیم خواست به خودشان احترام بگذارند.

خشم امباپه از بازیکنان PSG؛ احترام بگذارید!

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن امروز با در اختیار داشتن ستاره‌هایی چون کیلیان امباپه و نیمار و در روز غیبت لیونل مسی، با سه گل در خانه موناکو مغلوب شده و البته نمایش بسیار ضعیفی نیز از خود ارائه داد. در پایان این دیدار کیلیان امباپه که به عصبانی به نظر می‌رسید، خطاب به بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن گفت آنها باید به هدف و کار خود تا پایان فصل احترام بگذارند و امروز چنین رویکردی از سوی آنها در زمین و در دیدار مقابل موناکو دیده نشد.

1699975

کیلیان امباپه گفت: "هدف کسب دهمین عنوان قهرمان در لیگ فرانسه است و بقیه موارد به نظر من زیاد برای مردم مهم نیست. ما ممکن است با نتایج 0-8 یا 9-0 هم برنده شویم، اما مردم هنوز هم به لیگ قهرمانان فکر می‌کنند. ما باید حرفه‌ای عمل کرده، باید به هوادارانی که از ما حمایت می‌کنند، همچنین به مردم و خانواده‌های خود احترام بگذاریم. ما برای کسب عنوان قهرمانی تا پایان فصل تلاش خواهیم کرد. 

آیا این مصاحبه‌ای خطاب به بازیکنان پاری‌سن ژرمن‌است؟ شما باید قبل از همه اول به خودتان احترام بگذارید و این موضوعی مهم است. حداقل برای کاری که خودمان انجام می‌دهیم و برای آنچه می‌خواهیم، احترام قائل باشیم. ما باید به هم احترام بگذاریم و در این دیدار مقابل موناکو چنین اتفاقی رخ نداد."

دیدگاه‌ها