کد خبر : 1816222 | 29 اسفند 1400 ساعت 22:11 | 84K بازدید | 10 دیدگاه

پائولینیو ستاره بایر در 4+2 دقیقه پایانی

پیروزی لورکوزن در نخستین حضور فیکس سردار

در روزی که سردار آزمون برای نخستین بار از ابتدا در ترکیب لورکوزن به میدان رفت، این تیم با گل‌های دقایق پایانی به پیروزی رسید.

پیروزی لورکوزن در نخستین حضور فیکس سردار

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و هفتم بوندس‌لیگا، بایرلورکوزن در فولکس واگن آرنا میهمان وولفسبورگ بود. جرارد سیوانه، سرمربی بایر که در پی کسب یکی از سهمیه‌های حضور در لیگ قهرمانان اروپاست، در این دیدار تصمیم گرفت تا سردار آزمون، مهاجم ایرانی خود را در ترکیب اصلی قرار دهد.

سردار که برای نخستین بار از زمان پیوستن به لورکوزن از ابتدا در ترکیب این تیم آلمانی به میدان رفته بود، پرتلاش و خستگی ناپذیر ظاهر شد اما این بازیکن ایرانی که باید پس از این مسابقه و برای دیدار با کره جنوبی راهی اینچئون شود، در امر گلزنی ناکام بود تا هواداران لورکوزن همچنان در انتظار نخستین گل ستاره جدید خود باشند.

1700024

این دیدار سخت و حساس که پایاپای و کاملا برابر از سوی دو تیم دنبال می‌شد، در حالی‌که رو به پایان بود، وقت‌های پایانی توفانی را به دنبال داشت و هم‌قطاران سردار موفق شدند در لحظات انتهایی مسابقه، دو بار دروازه حریف را باز کنند.

در دقیقه 86 بود که پائولینیو بازیکن برزیلی لورکوزن با یک توپ گیری از میانه میدان، به سمت دروازه وولفسبورگ پیش رفت و در این میان با عبور از سد چند مدافع میزبان، پشت محوطه جریمه در موقعیت شوت زنی قرار گرفت و با یک شلیک دیدنی، توپ را به تور دروازه حریف چسباند و بایر را پیش انداخت.

1700023

در حالی‌که وولفسبورگ برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد، اما این کریم دریمبای بود که در دقیقه 90+2 از سمت راست یک حرکت را آغاز کرد و با فرار از تکل مدافع حریف، توپ را به روی دروازه ارسال کرد که پائولینیو ستاره بایر با یک ضربه سر توپ را به تور دروازه پاوائو پروان گلر وولفسبورگ چسباند و تیر خلاص را بر پیکر حریف وارد کرد.

1700025

بدین‌ترتیب بایر لورکوزن توانست در دقایق پایانی مسابقه با وولفسبورگ، یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه را کسب کرده و با کسب چهل و هشتمین امتیاز، رتبه سوم خود را مستحکم کند. البته لایپزیش با 45 امتیاز در تعقیب این تیم است.

سردار آزمون نیز در این بازی 73 دقیقه برای تیمش بازی کرد. او تنها یک شوت خارج از چارچوب به سمت دروازه وولفسبورگ زد و 23 مرتبه لمس توپ داشت. 56 درصد از پاس‌های این بازیکن ایرانی درست بودند و از 5 دوئل هوایی با بازیکنان حریف، یک مورد را برنده شد و 7 بار نیز مالکیت توپ را از دست داد. سردار در پایان این بازی نمره 6.6 را از سایت سوفا اسکور دریافت کرد.

دیدگاه‌ها