کد خبر : 1816240 | 01 فروردين 1401 ساعت 01:25 | 74.8K بازدید | 151 دیدگاه

رئال ۰-۴ بارسا؛ عجب تیمی ساختی ژاوی!

بارسلونا در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه ۴-۰ رئال مادرید را شکست دهد.

رئال ۰-۴ بارسا؛ عجب تیمی ساختی ژاوی!

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی این هفته فوتبال اروپا و اسپانیا دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازی با نتیجه 4-0 به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

در دقیقه 7 رئال مادرید اولین موقعیت مهم بازی را خلق کرد؛ جایی که ضربه فدریکو والورده با واکنش خوب مارک آندره تراشتگن همراه شد و این دروازه‌بان توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 11 بارسلونا پاسخِ فرصت رئال مادرید را داد و این بار پیر امریک اوبامیانگ بود که می‌توانست گل اول بازی را به ثمر رساند اما ضربه او با واکنش فوق‌العاده تیبو کورتوا همراه شد.

در دقیقه 18 این فران تورس بود که می‌توانست با یک شوت زیبا دروازه رئال مادرید را باز کند اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 29 این بارسلونا بود که توانست گل اول بازی را به ثمر برساند. حرکت زیبای عثمان دمبله از جناح راست با سانتر فوق العاده این بازیکن همراه شد و پیر امریک اوبامیانگ با یک ضربه سر بهتر دروازه رئال مادرید را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

1700109

در دقیقه 35 پیر امریک اوبامیانگ می‌توانست گل دوم خود و تیمش را هم به ثمر برساند اما ضربه این بازیکن در مصافی تقریباً تک به تک توسط تیبو کورتوا مهار شد.

چند لحظه بعد وینیسیوس جونیور می‌توانست گل تساوی را برای رئال مادرید به ثمر برساند اما این بازیکن در مصافی تک به تک با مارک آندره تراشتگن ناموفق عمل کرد.

در دقیقه 39 این بارسلونا بود که توانست گل دوم را هم وارد دروازه رئال مادرید کند. ارسال کرنر عثمان دمبله با ضربه سر رونالد آرائوخو پیش‌تاخته همراه شد تا بارسا با پیروزی 2-0 راهی رختکن شود.

1700110

بارسلونا در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم می‌توانست کار رئال مادرید را یک‌سره کند و گل سوم را هم به ثمر برساند اما فران تورس به شکلی باورنکردنی در یک مصاف تک به تک موقعیت فوق‌العاده‌ای را از دست داد.

چند لحظه بعد فران تورس موفق شد اشتباه عجیب خود را جبران کند و گل سوم را هم به ثمر برساند. او این بار پاس زیبای پیر امریک اوبامیانگ را هدر نداد و با یک ضربه دقیق دروازه را باز کرد.

در کمال ناباوری بارسلونا موفق شد در دقیقه 51 گل چهارم را هم وارد دروازه رئال مادرید کند. این مرتبه هم پیر امریک اوبامیانگ در مصافی تک به تک با دروازه کورتوا با یک ضربه چیپ موفق به گلزنی شد تا نتیجه 4-0 شود.

1700107

چند دقیقه بعد عثمان دمبله می‌توانست گل پنجم بارسلونا را هم به ثمر برساند اما این ستاره فرانسوی یک فرصت فوق العاده گلزنی را به شکلی عجیب از دست داد.

در ادامه بازی بارسلونا توپ و میدان را کنترل کرد و به حریف اجازه خودنمایی نداد تا بازی با همان چهار گل به سود شاگردان ژاوی خاتمه پیدا کند و یک نتیجه عجیب به ثبت برسد.

دیدگاه‌ها