کد خبر : 1816245 | 01 فروردين 1401 ساعت 01:49 | 37.8K بازدید | 16 دیدگاه

ناچو: بارسلونا را دست‌ کم گرفته بودیم!

کاپیتان رئال فاصله امتیازی زیاد با بارسا در جدول لالیگا را در شکست سنگین تیمش دخیل دانست.

ناچو: بارسلونا را دست‌ کم گرفته بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شبی که بسیار دور از انتظار ظاهر شد، برابر بارسا 0-4 شکست خورد. یک باخت خانگی سنگین که کمتر کسی تصورش می‌کرد. کهکشانی‌ها در تمام فصل تنها دو باخت داشتند و در خانه هم بازنده نشده بودند ولی امشب برابر بارسا حرفی برای گفتن نداشتند.

1700117


ناچو کاپیتان رئال در بازی امشب به خبرنگاران گفت:« بازی خیلی بدی انجام دادیم و نتیجه گویای همه چیز است. فاصله زیادی در جدول با بارسا داشتیم و بازی را انگار جدی نگرفته بودیم. هرگز نباید این‌چنین وارد یک بازی شد. شکست در ال‌کلاسیکو غم انگیز است به خصوص که تا به اینجای فصل خیلی خوب کار کرده‌ایم و صدرنشین هستیم. در هیچ مقطعی از بازی خوب نبودیم. در همه پست‌ها ضعیف بودیم و توپ‌های زیادی از دست دادیم. بارسا خیلی راحت با توپ کار می‌کرد و این یکی از بدترین بازی‌های فصل بود. خوشبختانه صدرنشین هستیم و می‌توانیم در بازی‌های بعد این باخت را جبران کنیم.»

ناچو ادامه داد:« انگار در استراحت بودیم و به خصوص نیمه دوم را خیلی بد شروع کردیم و سریع به ما دو گل زدند. بارسا اجازه نداد بازی خودمان را انجام دهیم و باید به این تیم تبریک گفت. این شکست از لحاظ روحی ضربه سختی است و روزهای بدی در پیش داریم. هضم این باخت دشوار است. ما بار دیگر بلند خواهیم شد و قهرمانی به خودمان بستگی دارد.»

دیدگاه‌ها