کد خبر : 1816246 | 01 فروردين 1401 ساعت 01:58 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

بوسکتس: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به رئال بزنیم

سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا معتقد است که این تیم می‌توانسته گل‌های بیشتری وارد دروازه رئال مادرید کند.

بوسکتس: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به رئال بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب نشان داد که کاملاً با تیم ابتدای فصل متفاوت است و ژاوی توانسته تحول بزرگی را در این تیم رقم بزند. بلوگرانا امشب در سانتیاگو برنابئو با چهار گل رئال مادرید را شکست داد تا علاوه بر تحقیر رقیب دیرینه خود به ادامه فصل و حضور در کورس رقابت برای کسب عنوان قهرمانی نیز امیدوار شود.

سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا در پایان بازی گفت: "هدف ما این بود که به نتیجه فکر نکنیم و کاری که می‌خواهیم را انجام دهیم. همین کار را هم انجام دادیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به رئال مادرید بزنیم. می‌دانستم که اگر کارمان را خوب انجام دهیم، نتیجه نیز به‌دست خواهد آمد.

1700121

در آخرین دیداری که با رئال مادرید داشتیم آنها روی ضد حملات صدمات زیادی به ما وارد کردند اما امروز توانستیم به‌خوبی آنها را کنترل کنیم. ما حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری در بازی امروز به ثمر برسانیم."

شانس برای قهرمانی لالیگا: "اگر کوچکترین شانسی داشته باشیم قطعاً برای آن تلاش خواهیم کرد. ما باید گام به گام پیش برویم و ابتدا خودمان را به رتبه دوم برسانیم زیرا در حال حاضر سویا در آنجا قرار دارد. در عین حال ما باید همیشه به کسب عناوین و تعیین اهداف عالی فکر کنیم."

دیدگاه‌ها