کد خبر : 1816249 | 01 فروردين 1401 ساعت 02:05 | 89.1K بازدید | 9 دیدگاه

برنامه های مان جواب نداد

آنچلوتی: من مقصر اصلی‌ام؛ از این باخت درام نسازید

کارلو انچلوتی خود را مقصر اول شکست سنگین رئال در ال‌کلاسیکو عنوان کرد ولی گفت که تیم نباید آرامش خود را از دست بدهد.

آنچلوتی: من مقصر اصلی‌ام؛ از این باخت درام نسازید

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین و مهم‌ترین بازی از هفته بیست‌و‌نهم لالیگا، امشب تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 0-4 به سود بارسلونا خاتمه یافت.

1700110

 

پیر امریک اوبامیانگ دو بار در دقایق 29 و 51، رونالد آرائوخو در دقیقه 38 و فران تورس در دقیقه 47 گل‌های این بازی را برای بارسلونا به ثمر رساندند تا ضمن پایان دادن به پنج برد متوالی رئال مادرید در کلاسیکو، انتقام دو شکست قبلی بارسلونا در نیم‌فصل نخست لالیگا و نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا را از حریف مادریدی بگیرند.

با این نتیجه بارسلونا پانزدهمین پیروزی خود در بیست‌و‌هشتمین بازی فصلش را کسب کرد و با 54 امتیاز به رده سوم جدول برگشت تا فاصله خود با رئال مادرید صدرنشین را به 12 امتیاز کاهش دهد.

1700119

 

در جدول رده‌بندی لالیگا پس از رئال مادرید 66 امتیازی، سویا با 57 امتیاز دوم است و بارسلونا با 54 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتیکومادرید در رده سوم قرار دارد. این در حالی است که بارسلونا یک بازی معوقه هم دارد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پس از بازی گفت:« باید کنترل بیشتری روی توپ می‌داشتیم و در حمله بهتر کار می‌کردیم. باید به بارسا فشار وارد می‌کردیم و حتی شروع خوبی هم داشتیم ولی با دریافت گل اول، کنترل بازی را از دست دادیم. به حریف بیش از اندازه فضا دادیم و همین به ما ضربه زد. بازی را با سه دفاع شروع کردیم ولی یارگیری نفر به نفر جواب نداد. امشب شب ما نبود و از این بابت متاسفم. خوشبختانه فاصله امتیازی خوبی داریم و حالا باید کمی استراحت کرده و سپس خودمان را برای بازی‌های حساس بعد از فیفادِی مهیا کنیم.»

1700118

 

کارلتو ادامه داد:« سعی کردم بین دو نیمه خط حمله را تقویت کنم ولی این هم جواب نداد. مقصر این شکست من هستم. شکست در ال‌کلاسیکو سخت است به خصوص اگر در مقابل هواداران‌تان باشد. این باخت ضربه سنگینی بود و یک مبارزه رودررو را باختیم. از لحاظ امتیازی فاصله خوبی داریم و نباید آرامش خودمان را از دست بدهیم. این شکست نباید تبدیل به یک درام شود.

واقعیت این است که امشب رئال مادرید همیشگی را در زمین ندیدیم. این باخت باید فراموش شود و رو به جلو حرکت کنیم. گفتم که به‌عنوان مربی مسئول اول این شکست هستم ولی نباید آرامش‌مان از دست برود. با فاصله صدرنشینیم و همه چیز دست خودمان است.»

 

دیدگاه‌ها