کد خبر : 1816252 | 01 فروردين 1401 ساعت 09:21 | 19.9K بازدید | 10 دیدگاه

کلوپ: سیتی از رویارویی با ما خوشحال نیست

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می‌گوید از رویارویی تیمش با منچسترسیتی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس متعجب نشده است.

کلوپ: سیتی از رویارویی با ما خوشحال نیست

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید تا راهی مرحله نیمه نهایی شود. 
بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته، آنها حالا باید برای رسیدن به فینال در نیمه نهایی به مصاف منچسترسیتی بروند. 
کلوپ پس از پایان بازی برابر ناتینگهام فارست به خبرنگاران گفت:« سیتی از این قرعه خوشحال نیست، ما هم خیلی از این قرعه راضی نیستیم. اما هرچه به مراحل پایانی نزدیک‌تر می‌شویم، احتمال این که با سیتی روبه‌رو شویم بیشتر خواهد شد. اگر زودتر با آنها روبه‌رو نشوید یعنی در چنین مراحلی مانند نیمه نهایی یا فینال باید با این تیم بازی کنید.»

 

1696255


او با اشاره به شرایط تیمی خوب لیورپول اضافه کرد:« چنین دیدارهایی طبیعی است. این موضوع درباره چلسی هم صدق می‌کند که بسیار تیم قدرتمندی است. شما نمی‌خواهید هر هفته برابر آنها به میدان بروید چون آنها هم بسیار قوی هستند. ‌فکر نمی‌کنم که بازی برابر ما هم چندان لذتبخش باشد و این چیزی است که ما نباید فراموش کنیم.»
این مربی آلمان از بازیکنانش خواست که کار را برای شاگردان پپ گواردیولا دشوار کنند و اظهار داشت:« حالا می‌دانیم که هرچه در رقابتی پیش برویم، احتمال این که در مرحله‌ای با سیتی روبه‌رو شویم بیشتر است و آنها هم همین شرایط را با ما دارند. فکر نمی‌کنم تیم ما قرعه‌ای رویایی برای تیمی باشد؛ این بازی دشواری است و ما باید اطمینان حاصل کنیم که برای سیتی هم به همین اندازه دشوار خواهد بود.»
لیورپول در حالی در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف سیتی خواهد رفت که دیدار برگشت دو تیم در لیگ برتر نیز باید به‌زودی برگزار شود، دیداری حساس و تعیین کننده که اهمیت بسیاری در تعیین سرنوشت قهرمان این فصل خواهد داشت.

دیدگاه‌ها