کد خبر : 1816280 | 01 فروردين 1401 ساعت 13:08 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز دور جدید مذاکرات؛ دیبالا در یووه می‌ماند؟

شرایط پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، برای فصل آینده هنوز مشخص نیست.

آغاز دور جدید مذاکرات؛ دیبالا در یووه می‌ماند؟

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دیبالا با یووه در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن می‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. 
مذاکرات برای تمدید قرارداد این ملی‌پوش آرژانتینی هنوز به نتیجه نرسیده و به نظر می‌رسد که او از رفتار مدیران باشگاه یووه در این‌باره چندان راضی و خوشحال نیست. 
خورخه آنتون، مدیر برنامه دیبالا، چند هفته قبل برای انجام مذاکرات جدید به ایتالیا آمد اما این باشگاه تصمیم گرفت مذاکراتی که قرار بود هفته گذشته برگزار شود؛ به تاخیر بیندازد. 
دیبالا پیش از این در اواخر سال گذشته میلادی با مدیران یووه به توافق رسیده بود که قرارداد جدیدی را با دستمزد سالانه 10 میلیون یورویی به امضا برساند اما این باشگاه با توجه به شرایط فیزیکی و مصدومیت این بازیکن از این پیشنهاد منصرف شد. 

 

1693013


مائوریتزیو آریوابنه، مدیر اجرایی یووه، هفته گذشته این موضوع را تایید کرده و گفت:« درست است، ما به توافق رسیده بودیم اما شرایط تغییر کرد. ما ارزیابی جدیدی بر اساس چهار عامل داشتیم: جنبه فنی، تعداد بازی‌ها، طول مدت قرارداد و ارزش اقتصادی. ما تصمیم گرفتیم مذاکرات را به تعویق بیاندازیم چون مربی می‌خواست تمرکز تیم روی بازی باشد. هیچ چیز هنوز مشخص نشده است.»
نمایندگان یوونتوس قرار است صبح امروز به‌وقت ایتالیا با آنتون دیدار کنند اما هنوز مشخص نیست که آیا در این جلسه توافقی حاصل خواهد شد یا خیر، چرا که گفته می‌شد این باشگاه حاضر نیست بار دیگر پیشنهاد دستمزد 10 میلیون یورویی را به این بازیکن ارائه کند. 
دیبالا در این فصل با مصدومیت‌های بسیاری روبه‌رو بوده و به همین دلیل نتوانسته در 15 بازی، این تیم را در تمامی رقابت‌ها همراهی کند.

دیدگاه‌ها