کد خبر : 1816283 | 01 فروردين 1401 ساعت 13:22 | 13.9K بازدید | 1 دیدگاه

اخراج محمود فکری؛ شایعه یا واقعیت؟

به مشکلات نفت مسجدسلیمان شایعه اخراج محمود فکری نیز اضافه شده است.

اخراج محمود فکری؛ شایعه یا واقعیت؟

به گزارش ورزش سه، روز گذشته محمود فکری طی مصاحبه‌ای خطاب به مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان از آنها خواست که اگر قرار است شرایط این تیم نامناسب باشد و همچنین اگر اعتقادی به او ندارند؛ اعلام کنند که استعفا دهد یا اخراجش کنند؛ ساعتی نگذشته بود که خبر اخراج محمود فکری در برخی سایت‌ها و صفحات مجازی درج شد اما با پیگیری‌های خبرنگار ما مشخص شد که این خبر هنوز رسمیتی ندارد و این موضوع را به محمود فکری اعلام نکردند.
محمود فکری از وضعیت مالی که برای شاگردانش پیش آمده و عدم حمایت مدیران و مسئولان از تیمش رضایت ندارد و این موضوع را بارها در مصاحبه‌های اخیرش اعلام کرده است.
فکری سال گذشته موفق شده نفت مسجد سلیمان را در لیگ برتر نگه دارد و با وجود این که در حال حاضر در رده پانزدهم جدول هستند؛ امیدوار است دوباره این امر را تکرار کند.
داستان محمود فکری و نفت مسجد سلیمان بسیار پیچیده است و از آنجایی شروع می‌شود که پیش از فصل با او قرارداد امضا کردند و در نهایت قبل از اینکه لیگ شروع بشود در اقدامی عجیب با او قطع همکاری کردند و این سرمربی در نیم‌فصل دوم دوباره قبول مسئولیت کرد.
در این میان بازیکنان نفت مسجدسلیمان به حمایت اینستاگرامی از سرمربی خود پرداختند.
قطعاً مدیران نفت در تعطیلات لیگ که موقتا به‌وجود آمده تکلیف این موضوع را مشخص خواهند کرد و باید دید اخراج فکری در حد همان شایعه باقی می‌ماند یا واقعیت پیدا می‌کند؟

دیدگاه‌ها